Audi má nový a rozšířený komunikační tým

2015-12-10

Divize Audi společnosti Porsche Česká republika vstoupí do roku 2016 s velkými ambicemi. Pokračování ofenzívy na českém trhu, založené na nových produktech, aktivním marketingu a atraktivních prodejních nabídkách bude realizovat nový a rozšířený komunikační tým. Specialistou PR se stal Petr Kaplan. Koordinátorem marketingu a dispozic Audi je Martin Kocourek.  Pod jeho vedením působí Eva Poulíčková, která má na starost oblast médií a dealerského marketingu, a Jakub Hanuš má na starosti sponsoring a oblast internetové komunikace. 
 
 "Se značkou Audi letos slavíme rekordní prodeje na českém trhu a v dalším růstu hodláme pokračovat i v budoucnosti - tomu odpovídá ofenziva, kterou jsme připravili i pro rok 2016 jak v oblasti produktové, tak komunikační," říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi. "Komunikace s našimi prodejci, současnými a potenciálními zákazníky i širokou veřejností patří mezi stěžejní nástroje pro dosažení našich ambiciózních prodejních cílů. Proto jsme sestavili nový tým mladých, ale zároveň již velmi zkušených specialistů, jejichž práce je založena na kreativních a inovativních nápadech. Jsem přesvědčen, že nová organizace v oblasti komunikace významně přispěje k budoucím úspěchům značky Audi," uvádí T. Velek.

Nový komunikační tým divize Audi má dva specialisty marketingu, Evu Poulíčkovou a Jakuba Hanuše. Eva Poulíčková přechází do divize Audi z divize Volkswagen osobní vozy, kde plnila od ledna do října 2015 funkci specialisty marketingu se zaměřením na dealerský marketing. Bohaté zkušenosti v této oblasti získala během sedmiletého působení v divizi Lexus společnosti Toyota Motor Czech.

Kolegou Evy Poulíčkové bude Jakub Hanuš, který je marketingovým specialistou divize Audi od září 2013 a v předchozích letech pracoval mimo jiné ve službách společností Škoda Auto a Bentley Motors.

"V rámci nového komunikačního týmu chci prohloubit působení značky Audi na klíčových událostech v České republice. I nadále chceme být silní především na poli zimních sportů. Proto budeme posilovat naše partnerství se Svazem lyžařů České republiky, v jehož rámci jsme letos uvedli nový marketingový projekt Audi Ski Team s osmi elitními českými sportovci. Budeme pokračovat i ve spolupráci se Skiareálem ve Špindlerově Mlýně, naším Home of quattro®, který bude také v nadcházející sezoně hostit finále FIS Světového poháru ve snowboardingu - Audi Snowjam 2016," vyjmenovává hlavní úkoly pro nadcházející měsíce Jakub Hanuš.

V novinářské rodině vyrůstal Petr Kaplan, který v tomto zázemí získal skvělé předpoklady pro práci specialisty PR. Na novou pozici přechází po třech letech působení v roli specialisty produktového marketingu divize Audi, kdy měl na starosti polovinu rozsáhlého modelového portfolia značky Audi. Předtím pracoval sedm let v leteckém průmyslu pro společnosti Air France/KLM.
 
"Máme v nabídce skvělé automobily překypující nejmodernějšími technologiemi a máme mladý, kreativní tým s mnoha inovativními nápady, který je schopný zaběhnout štafetu na pražském maratonu za 3:25:00. Progresivita, sofistikovanost, sportovní duch patří mezi hlavní hodnoty značky Audi a dovolím si tvrdit, že náš tým je naplňuje do posledního puntíku," říká Petr Kaplan.

Čtvrtým členem nového komunikačního týmu divize Audi je Martin Kocourek, který je od května 2015 koordinátorem produktového marketingu a dispozic Audi. Martin Kocourek pracoval od roku 2010 do května 2013 na pozici produktového specialisty divize Volkswagen osobní vozy a v období od června 2013 do května 2015 byl produktovým specialistou divize Audi. V rámci divize Audi se podílel, resp. podílí mimo jiné na zavedení prvního operativního leasingu pro soukromé zákazníky "Audi now.", na řízení programu zvýhodněných nabídek Audi selection a na realizaci pilotního projektu Audi e-tron v oblasti elektrické mobility v České republice.