Audi Magazín získal prestižní ocenění Fénix za inovaci

2016-05-17

Audi Magazín získal Zvláštní ocenění za inovace v soutěži Fénix content marketing za rok 2015. Magazín pro zákazníky a fanoušky značky Audi prošel loni dvojím redesignem, včetně přechodu na větší lifestylový formát. Česká mutace Audi Magazínu se vyznačuje velkým podílem lokálního českého obsahu, který je vhodně doplňován lokalizovanými články z německého nebo mezinárodního vydání.

"Ze Zvláštního ocenění za inovace pro Audi Magazín v prestižní soutěži Fénix content marketing máme radost," říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. "Opět se tím potvrzuje inovativní přístup značky Audi ke všem svým aktivitám. Audi Magazín je pro nás důležitým nástrojem komunikace s našimi zákazníky a fanoušky v České republice. Rád bych touto cestou poděkoval za skvělou práci celému týmu autorů, grafiků a vedoucímu projektu panu Petru Kaplanovi, PR manažerovi Audi."

Na počátku května byly slavnostně vyhlášeny ceny třetího ročníku soutěže Fénix content marketing za rok 2015. Audi Magazín získal Zvláštní ocenění za inovace poté, co v loňském roce prošel dvojím redesignem. Divize Audi společnosti Porsche Česká republika se v souvislosti s tím rozhodla přejít na větší lifestylový formát. Díky velkému formátu a inovativním tiskovým technologiím tiskárny ASTRON studio CZ, a.s. je každé vydání jedinečné.

Audi Magazín v českém jazyce začala v roce 1998 vydávat společnost ASTRON studio CZ, a.s., která v roce 2002 předala štafetu nově založené dceřiné firmě Mediaforce s.r.o. Česká mutace sází především na vlastní tvorbu české redakce, která má v současné době až 65% podíl na obsahu každého čísla. Zbývající část tvoří vhodně vybrané lokalizované články z německého nebo mezinárodního vydání. Česká redakce má volnou ruku také při návrhu titulních stránek.

V roce 2015 vyšla tři vydání Audi Magazínu, u nichž je zřejmý výrazný posun z hlediska designu a grafického pojetí. Obálky posledních vydání jsou zušlechtěny matným laminem a parciálním lesklým lakováním, které dává vyniknout exkluzivitě vozů Audi. Od třetího vydání se zvětšil formát časopisu z dosavadních 215 x 280 mm na 240 x 300 mm. Atraktivní obsah magazínu se soustředí na aktuální témata s přesahem do světa značky Audi a láká nejen čtenáře, ale také inzerenty, kteří jsou stejně jako Audi lídrem ve svém oboru, ať se jedná o společnosti Ulysse Nardin, Hodinářství Bechyně, Budějovický Budvar, Johann Malle či BaSys.