-
Vyhledávání
COVID-19
Naši zákazníci, kolegové a partneři jsou pro nás za každých okolností prioritou
číslo jedna. Vzhledem k situaci kolem onemocnění COVID-19 a s přihlédnutím k
vládním doporučením jsme přijali opatření, jejichž smyslem je zajistit jejich
bezpečnost.
Autorizovaní partneři značky Audi nyní pracují se zvýšenou odpovědností s ohledem
na zdravotní rizika a dodržují všechna nejnovější vládní opatření týkající se
onemocnění COVID-19. Všichni z nich jsou i nadále připraveni odpovědět na vaše
dotazy a zajistit servis vašeho vozu. Z pohodlí domova si s nimi můžete sjednat
operativní leasing Audi now nebo si objednat již
vyrobený vůz v nabídce skladových vozů s
přistavením až před dům zdarma. Spojit se s nimi můžete telefonicky nebo
prostřednictvím e-mailu. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Seznam kontaktů
Pokud máte zájem o další informace, pročtěte si prosím níže uvedené odpovědi na
nejčastěji kladené dotazy.
Aktuální situace - servis vozů AUDI
Vážení zákazníci, naše servisy jsou pro Vás otevřené v souladu opatřeními vyhlášenými vládou ČR. Informujte se v rámci objednání do servisu na konkrétní bezpečnostní opatření u Vámi zvoleného servisního partnera.
Servisní síť Audi
DOTAZY A ODPOVĚDI
Zdraví a bezpečnost
K jakým opatřením přistupují autorizovaní partneři Audi v zájmu omezení šíření viru a zajištění bezpečného prostředí pro své zákazníky/zaměstnance?
Pracovníci autorizovaných partnerů jsou vybaveni ochranným prostředky - rouškami, respirátory a dezinfekcí. Důsledně se řídí vládními doporučeními a maximálně se snaží chránit sebe, kolegy i zákazníky.
Potřebuji vzít svůj vůz na diagnostiku, ale mám obavy z přímého kontaktu se zaměstnanci servisu.
Všichni naši autorizovaní partneři vědí, jak snížit riziko šíření onemocnění COVID-19 a chápou, že je nutné dbát na sociální odstup a osobní karanténu. Pokud je u vašeho vozu nutné provést jakékoliv servisní, údržbové nebo opravárenské práce, kontaktujte prosím místního autorizovaného partnera Audi. Jeho zaměstnanci vám sdělí, zda je možné dané práce posunout na jiný termín a případě vám nabídnou, že vůz vyzvednou a zase přivezou zpět. Berte prosím ohledy na ostatní zákazníky a naše zaměstnance a nenavštěvujte naše partnery, pokud máte podezření, že byste pro ně mohli představovat zdravotní riziko. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Prodej/předání vozu
Dojde vzhledem k onemocnění COVID-19 ke zpoždění v dodání mého nového vozu?
Protože oddělení prodeje nových a ojetých vozů budou na vládní doporučení uzavřena
nejméně do listopadu, je zpoždění v dodání a předání nových vozů téměř
nevyhnutelné. Budete-li však mít zájem, zástupce autorizovaného partnera Audi váš
nový vůz, přistaví zdarma až před váš dům, jakmile bude do dealerství
dodán.
Mohu si v současné době objednat nový vůz?
Ano, celá řada autorizovaných partnerů Audi stále přijímá objednávky a velmi rádi se s vámi spojí prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Mimo to si samozřejmě stále můžete na webu prohlédnout celé naše produktové portfolio a nakonfigurovat si své vlastní Audi prostřednictvím konfigurátoru. Pokud se vám nechce čekat na nový vůz, jsou zde již vyrobené vozy s pevně danou konfigurací a cenou, které si v rámci nové nabídky Audi komfort můžete objednat z pohodlí domova a dealer vám jej zdarma do několika dnů přistaví až před dům. Seznam vozu naleznete zde.
Audi komfort
Bude mít zpoždění v dodání mého vozu vliv na jeho cenu nebo na daň? A jak je případně ovlivní?
Kupní cena vašeho vozu se nezmění.
Záruka
Co se stane v případě, že nebude možné provést záruční opravy a v mezičase vyprší platnost záruky na vůz?
Pokud závadu nahlásíte autorizovanému partnerovi Audi ještě v záruční době, veškeré problémy kryté zárukou budou vyřešeny jako v záruční době. Pokud je váš autorizovaný servis Audi vzhledem k onemocnění COVID-19 zavřený a vy tím pádem nemůžete závadu nahlásit, informujte o tom prosím centrum péče o zákazníky prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickecentrum(kwfat)audi(kwfdot)cz, přičemž uveďte do předmětu "REKLAMACE V RÁMCI ZÁRUKY" a také ČÍSLO VAŠÍ REGISTRAČNÍ ZNAČKY: v centru péče o zákazníky si vaši žádost zaznamenají a zašlou vám referenční číslo, které po opětovném otevření předáte svému autorizovanému servisu Audi. Nicméně prosím pamatujte, že nedochází k prodloužení stávající záruky na vůz.
Potřebuji nechat provést předepsané servisní práce na svém vozidle, ale jsem ve státem nařízené karanténě. Pokud z tohoto důvodu zmeškám předepsanou servisní prohlídku, bude to mít vliv na platnost záruky?
Děkujeme, že nás o svém aktuálním stavu informujete a chráníte tím naše kolegy a celou společnost. Prodlení v provedení servisní prohlídky automaticky neznamená zneplatnění záruky, ale je důležité, abyste se obrátil(a) na svého autorizovaného partnera Audi a konzultoval(a) s ním aktuální možnosti. V některých případech může servis zajistit vyzvednutí a opětovné vrácení vozu.
On-line služby
Mám problémy se svou aplikací myAudi. Jak je mohu řešit?
Zašlete nám prosím informace o svém účtu na e-mail zakaznickecentrum(kwfat)audi(kwfdot)cz a pracovníci našeho centra péče o zákazníky vám pomohou. Nicméně prosím vezměte na vědomí, že vzhledem k nutnosti omezení počtu zaměstnanců z důvodu pandemie onemocnění COVID-19 mohou reagovat s prodlením. V zájmu urychlení vyřešení dané situace nás můžete kontaktovat na telefonním čísle: 800 19 00 50.