-
Vyhledávání
COVID-19
Naši zákazníci, kolegové a partneři jsou pro nás za každých okolností prioritou
číslo jedna. Vzhledem k situaci kolem onemocnění COVID-19 a s přihlédnutím k
vládním doporučením jsme přijali opatření, jejichž smyslem je zajistit jejich
bezpečnost.
Autorizovaní partneři značky Audi nyní pracují se zvýšenou odpovědností s ohledem
na zdravotní rizika a dodržují všechna nejnovější vládní opatření týkající se
onemocnění COVID-19. Všichni z nich jsou i nadále připraveni odpovědět na vaše
dotazy a zajistit servis vašeho vozu. Z pohodlí domova si s nimi můžete sjednat
operativní leasing
Audi now nebo si objednat již
vyrobený vůz v nabídce
skladových vozů s
přistavením až před dům zdarma. Spojit se s nimi můžete telefonicky nebo
prostřednictvím e-mailu. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Seznam kontaktů
Pokud máte zájem o další informace, pročtěte si prosím níže uvedené odpovědi na
nejčastěji kladené dotazy.
DOTAZY A ODPOVĚDI
Servis
Můj vůz nutně potřebuje servis. Jak se mohu objednat?
Všichni servisní partneři značky Audi nyní pracují se zvýšenou odpovědností s ohledem na zdravotní rizika a dodržují všechna nejnovější vládní opatření týkající se onemocnění COVID-19. Všichni z nich jsou i nadále připraveni odpovědět na vaše dotazy či v nutném případě zajistit servis vašeho vozu. Spojit se s nimi můžete telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Mám domluvenou servisní schůzku. Mohu navštívit autorizovaného partnera Audi, nebo mám objednání do servisu odložit?
Pokud máte sjednané jakékoliv servisní, údržbové nebo opravárenské práce na vašem vozidle, obraťte se prosím na svého autorizovaného partnera Audi, abyste s ním projednali dostupnost služeb a případné prodlení. Autorizovaný partner vám může nabídnout i možnost vyzvednutí a opětovného vrácení vozu, abyste nemuseli servis osobně navštěvovat. Jeho zaměstnanci se samozřejmě budou řídit vládními pokyny pro udržování sociálního odstupu a osobní karantény.
Ve voze mi svítí výstražná kontrolka. Měl(a) bych navštívit svého obvyklého autorizovaného partnera Audi?
Pokud vám ve voze svítí červená výstražná kontrolka nebo se obáváte o svou bezpečnost, přestaňte okamžitě vůz používat a obraťte se na naši silniční asistenční službu Audi. Počítejte prosím s tím, že se vás bude pracovník ptát, zda nejste vy nebo jiní členové vaší rodiny ve státem nařízené karanténě. Pokud bude vaše odpověď kladná, požádá vás, abyste společnost kontaktoval(a) až po skončení lhůty nařízené karantény. Pokud bude vaše odpověď záporná, pracovníci silniční asistenční služby za vámi přijedou, přičemž budou dodržovat požadovaný sociální odstup. Podle návodu k obsluze si prosím zjistěte, co výstražná kontrolka znamená, a pak se obraťte na svého autorizovaného partnera Audi. Pokud vám zde nebudou vzhledem k omezené provozní kapacitě schopní pomoci, poradí vám, co dělat dál. Pokud má váš autorizovaný partner zavřeno, obraťte se prosím na některého dalšího. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Dojde vzhledem k onemocnění COVID-19 ke zpoždění s dokončením servisních prací na mém voze?
Všichni naši autorizovaní partneři stále provádí servisní a údržbové práce. Vše nicméně probíhá v rámci omezené kapacity, což v některých případech pravděpodobně povede k prodlení. Ale nedělejte si starosti, někdy je lepší věci odložit. Obraťte se prosím na místního autorizovaného partnera Audi, který vám sdělí, jaké práce jsou neodkladné a rovnou vás informuje o dostupnosti služeb. Pokud má váš autorizovaný partner zavřeno, obraťte se prosím na centrum péče o zákazníka. Potřebné kontakty naleznete zde.
Dochází ke zpožděním při dodávání náhradní dílů?
Dodávky náhradních dílů autorizovaným partnerům Audi probíhají jako obvykle, ale pokud máte obavy, obraťte se prosím na svého autorizovaného partnera Audi, který vám sdělí, zda může dojít k problému s dodávkou. Pokud má zavřeno, obraťte se prosím na některého dalšího. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Je nezákonné jezdit s vozem bez platné STK i v případě, že nejsou nikde v okolí otevřeny STK stanice?
Ano. Vzhledem k tomu, že mnohé stanice technické kontroly jsou otevřeny, vozy účastnící se silničního provozu musejí mít platné osvědčení o technické způsobilosti. Řidičům se akceptuje případné prodlení.
Kteří autorizovaní partneři značky Audi zavírají a kdy tato situace nastane?
V současné době jsou otevřeny všechny servisní místa autorizovaných partnerů značky Audi. Všichni se důsledně řídí doporučeními vlády ohledně udržování sociálního odstupu a osobní karantény, což může přinášet určitá omezení v provozní kapacitě. Dealerství Audi jsou zavřená. Jejich pracovníci však zůstávají k dispozici na e-mailu či telefonu a vyřizují standardní požadavky klientů. Kontakty na prodejce Audi naleznete zde.
Zdraví a bezpečnost
K jakým opatřením přistupují autorizovaní partneři Audi v zájmu omezení šíření viru a zajištění bezpečného prostředí pro své zákazníky/zaměstnance?
Pracovníci autorizovaných partnerů jsou vybaveni ochranným prostředky - rouškami, respirátory a dezinfekcí. Důsledně se řídí vládními doporučeními a maximálně se snaží chránit sebe, kolegy i zákazníky.
Potřebuji vzít svůj vůz na diagnostiku, ale mám obavy z přímého kontaktu se zaměstnanci servisu.
Všichni naši autorizovaní partneři vědí, jak snížit riziko šíření onemocnění COVID-19 a chápou, že je nutné dbát na sociální odstup a osobní karanténu. Pokud je u vašeho vozu nutné provést jakékoliv servisní, údržbové nebo opravárenské práce, kontaktujte prosím místního autorizovaného partnera Audi. Jeho zaměstnanci vám sdělí, zda je možné dané práce posunout na jiný termín a případě vám nabídnou, že vůz vyzvednou a zase přivezou zpět. Berte prosím ohledy na ostatní zákazníky a naše zaměstnance a nenavštěvujte naše partnery, pokud máte podezření, že byste pro ně mohli představovat zdravotní riziko. Seznam autorizovaných partnerů Audi najdete zde.
Prodej/předání vozu
Dojde vzhledem k onemocnění COVID-19 ke zpoždění v dodání mého nového vozu?
Protože oddělení prodeje nových a ojetých vozů budou na vládní doporučení uzavřena
nejméně do listopadu, je zpoždění v dodání a předání nových vozů téměř
nevyhnutelné. Budete-li však mít zájem, zástupce autorizovaného partnera Audi váš
nový vůz, přistaví zdarma až před váš dům, jakmile bude do dealerství
dodán.
Mohu si v současné době objednat nový vůz?
Ano, celá řada autorizovaných partnerů Audi stále přijímá objednávky a velmi rádi se s vámi spojí prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Mimo to si samozřejmě stále můžete na webu prohlédnout celé naše produktové portfolio a nakonfigurovat si své vlastní Audi prostřednictvím konfigurátoru. Pokud se vám nechce čekat na nový vůz, jsou zde již vyrobené vozy s pevně danou konfigurací a cenou, které si v rámci nové nabídky Audi komfort můžete objednat z pohodlí domova a dealer vám jej zdarma do několika dnů přistaví až před dům. Seznam vozu naleznete zde.
Audi komfort
Bude mít zpoždění v dodání mého vozu vliv na jeho cenu nebo na daň? A jak je případně ovlivní?
Kupní cena vašeho vozu se nezmění.
Záruka
Co se stane v případě, že nebude možné provést záruční opravy a v mezičase vyprší platnost záruky na vůz?
Pokud závadu nahlásíte autorizovanému partnerovi Audi ještě v záruční době, veškeré problémy kryté zárukou budou vyřešeny jako v záruční době. Pokud je váš autorizovaný servis Audi vzhledem k onemocnění COVID-19 zavřený a vy tím pádem nemůžete závadu nahlásit, informujte o tom prosím centrum péče o zákazníky prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickecentrum(kwfat)audi(kwfdot)cz, přičemž uveďte do předmětu "REKLAMACE V RÁMCI ZÁRUKY" a také ČÍSLO VAŠÍ REGISTRAČNÍ ZNAČKY: v centru péče o zákazníky si vaši žádost zaznamenají a zašlou vám referenční číslo, které po opětovném otevření předáte svému autorizovanému servisu Audi. Nicméně prosím pamatujte, že nedochází k prodloužení stávající záruky na vůz.
Potřebuji nechat provést předepsané servisní práce na svém vozidle, ale jsem ve státem nařízené karanténě. Pokud z tohoto důvodu zmeškám předepsanou servisní prohlídku, bude to mít vliv na platnost záruky?
Děkujeme, že nás o svém aktuálním stavu informujete a chráníte tím naše kolegy a celou společnost. Prodlení v provedení servisní prohlídky automaticky neznamená zneplatnění záruky, ale je důležité, abyste se obrátil(a) na svého autorizovaného partnera Audi a konzultoval(a) s ním aktuální možnosti. V některých případech může servis zajistit vyzvednutí a opětovné vrácení vozu.
On-line služby
Mám problémy se svou aplikací myAudi. Jak je mohu řešit?
Zašlete nám prosím informace o svém účtu na e-mail zakaznickecentrum(kwfat)audi(kwfdot)cz a pracovníci našeho centra péče o zákazníky vám pomohou. Nicméně prosím vezměte na vědomí, že vzhledem k nutnosti omezení počtu zaměstnanců z důvodu pandemie onemocnění COVID-19 mohou reagovat s prodlením. V zájmu urychlení vyřešení dané situace nás můžete kontaktovat na telefonním čísle: 800 19 00 50.