-
Vyhledávání
Važte si minulosti. Vyhlížejte budoucnost.
Audi e-tron GT koncept směřuje do budoucnosti. Nebo se z ní právě vrátilo. Toto čtyřdveřové kupé s progresivním designem Audi a dlouhým rozvorem kol má proporce klasického vozu gran turismo a výkon sportovního auta. Pod kapotou ukrývá pohon budoucnosti - elektromotory, které doplňuje nepostradatelný pohon všech kol quattro.
Naše vize elektromobility
Koncept vozu e-tron GT nastiňuje cestu, kterou se může v budoucnu ubírat designový jazyk Audi. Svažující se střešní linie ve stylu kupé, jíž se e-tron GT inspiruje karoserií Sportback, je protažena až daleko na záď vozu a dokonale ladí s výraznou kabinou.
Nový, a přece známý - design, který se vyvíjí.
Přídi vozu dominuje charakteristická mřížka chladiče Singleframe - tentokrát s výraznou horizontální orientací, členitou architekturou a decentním, trojrozměrným designem. Osvětlené logo e-tron, které se objevuje i na zádi vozu, dává na první pohled vědět, že máte co do činění s plně elektrickým konceptem Audi. Sportovně rozkročený, a přesto stále elegantní design vozu opticky podtrhují štíhlá vnější zpětná zrcátka.
Laserově bystrozraký pohled.
Nový vizuální podpis světlometů matrix LED s laserovými dálkovými světly a atraktivně zúženými elementy umocňuje dynamický vzhled konceptu e-tron GT. Jak se u Audi stalo zvykem, při příchodu k vozu je řidič přivítán charakteristickou světelnou sekvencí.
Světelný design vyzařující futurismus
Celou šířku zadní části vozu zdobí souvislý světelný pás, který má na obou koncích zúžené prvky korespondující s designem předních světlometů. Osvětlené logo e-tron, jež září už na mřížce chladiče vpředu, je umístěno nad difuzorem.
Vrcholná aerodynamika pro výkon i sníženou spotřebu
Nízký aerodynamický odpor snižuje spotřebu paliva a zvyšuje dojezd vozu. Koncept e-tron GT byl proto zcela v duchu hesla "Náskok díky technice" vyvíjen s pomocí větrného tunelu. Díky tomu má například přední kapota tvar, jenž snižuje nežádoucí vlivy proudění vzduchu. Aerodynamický odpor dokonce upravuje i konstrukce 22 palcových kol s pěticí dvojitých paprsků, která využívá vzduch k optimálnímu chlazení brzdových kotoučů. Široký zadní difuzor zase minimalizuje turbulence za vozem. Zásadní roli při úspoře hmotnosti hraje karoserie z lehkých slitin, zahrnující nejen ocel a hliník, ale i karbonovou střechu.
Jízdní pohon - samozřejmě quattro
Koncept e-tron GT je vybaven výkonným elektrickým pohonem se systémem quattro: dva neustále regulované synchronní motory, jeden na každé nápravě, dodávají točivý moment na všechna čtyři kola.
Hnací síly mezi nápravami a mezi levým a pravým kolem jsou rovněž řízeny elektronicky, díky čemuž je dosaženo optimální trakce. Plochý design baterie, zabírající celý prostor podvozku mezi přední a zadní nápravou, umožňuje velmi nízké těžiště vozu. Zejména v kombinaci s pohonem všech kol to znamená, že řidič se může těšit na vynikající dynamiku, hbité ovládání a skvělou směrovou stabilitu.
#FutureIsAnAttitude novinky
Další důležitý milník na cestě k budoucnosti mobility je přímo před námi. Sledujte naše následující kroky prostřednictvím novinek #FutureIsAnAttitude.
Zaregistrujte se
* Audi e-tron GT koncept je pouze koncepčním vozem, který není k dispozici jako produkční model.