-
Vyhledávání
V současném modelovém roce (2018) je již model Audi A3 Sportback g-tron vyprodán a objednávání tohoto modelu je proto v tuto chvíli pozastaveno. Spuštění objednání následného modelu s novou emisní normou je očekáváno opět v posledním čtvrtletí roku 2018. Na současné ojeté vozy se ptejte u Vašeho Audi partnera.
Snažte se změnit svět. Nejen svůj každodenní život.
Spotřeba paliva při kombinovaném provozu: 5,5 - 5,1 l/100 km; spotřeba zemního
plynu (CNG) při kombinovaném provozu: 3,6 - 3,3 kg/100 km; emise CO₂ při
kombinovaném provozu: 128 - 117 g/km; emise CO₂ při jízdě na zemní plyn (CNG) v
kombinovaném provozu: 98 - 89 g/km¹
Náskok se může projevovat v mnoha ohledech. O tom Vás nepochybně přesvědčí i Audi
A3 Sportback g-tron. Kromě svého sofistikovaného pohonu na CNG na Vás udělá dojem
také svým kompaktním, sebevědomě působícím designem a celou řadou moderních funkcí.
Bez ohledu na to, zda cestujete spíše po městě nebo po dálnicích, s Audi A3
Sportback g-tron budete vždy o něco napřed.
Snížení spotřeby paliva. Snížení emisí CO₂.
Pro pohonný agregát Audi na CNG byly navrženy speciální písty a ventily, které
zajišťují optimální kompresi. Vysoký tlak stlačeného zemního plynu (CNG) v nádrži
je prostřednictvím elektronického regulátoru snižován z až 200 barů na pracovní
tlak motoru v rozmezí 5 až 10 barů. Průběžné regulování tlaku probíhá
dynamicky
a precizně v závislosti na tom, jaký výkon řidič požaduje. Díky tomu je v plynovém
potrubí a ve vstřikovacích ventilech vždy k dispozici zemní plyn o správném tlaku:
při hospodárné jízdě v nízkých otáčkách je nízký a souběžně se zvyšováním
požadovaného výkonu a točivého momentu se zvyšuje.
Audi A3 Sportback g-tron je k dispozici v kombinaci se šestistupňovou převodovkou nebo se sedmistupňovou převodovkou S tronic. Ve spojení s převodovkou S tronic se může pochlubit spotřebou v rozmezí 3,5-3,3 kg zemního plynu, což znamená emise pohybující se od 95 do 89 g CO₂ na km.
Je nutné měnit jízdní chování?
Modely Audi g-tron nabízí dobře známé sportovní chování, progresivní designový jazyk a vynikající vlastnosti pro jízdu na dlouhé vzdálenosti, aniž by nutily řidiče měnit své návyky. Dynamika těchto modelů je stejná jako u vozů Audi s pohonem na benzín. Nízko položená nádrž na plyn, která je díky principu odlehčování automobilky Audi o více než polovinu lehčí než klasická ocelová láhev, nemá žádný vliv na jízdní charakteristiku vozu a výsledný dojem řidiče. Oproti klasickým modelům Audi zde zaznamenáte následující rozdíly: druhý palivoměr pro CNG nádrž, výrazně nižší provozní náklady (platí od ledna 2017) a o poznání menší škodlivý vliv na životní prostředí.