-
Vyhledávání
Upozornění: V aktuálním modelovém roce (2018) je Audi TT RS Coupé již vyprodaný, a proto jej nelze nyní objednat do výroby. V případě zájmu o skladové a ojeté vozy kontaktujte autorizovaného partnera Audi.
Audi TT RS Coupé Bude se Vám z něj tajit dech.
Zhluboka se nadechněte, protože Audi TT RS Coupé Vám doslova vyrazí dech. Nově vyvinutý pětiválcový motor Vám nabídne dech beroucí zážitek z jízdy za doprovodu skutečně působivého zvuku motoru. Při výkonu 294 kW (400 koní) a maximálním točivém momentu 480 Nm dokáže Audi TT RS Coupé zrychlit z 0 na 100 km/h během 3,7 vteřin a pokračovat v akceleraci až do maximální rychlosti 250 km/h. Na přání lze maximální rychlost zvýšit až na 280 km/h. Nechte na sebe působit kouzlo designové ikony Audi a podlehněte jejím charakteristicky ostrým RS křivkám.
Galerie
Motor 2.5 TFSI
Nastartujte motor, zařaďte rychlost, sešlápněte pedál akcelerátoru a užijte si úžasně vzrušující jízdu! Nově vyvinutý pětiválcový motor s přeplňováním turbodmychadlem nabízí výkon 294 kW (400 koní) a max. točivý moment 480 Nm. S jeho pomocí zvládne Audi TT RS Coupé zrychlit ze stání na 100 km/h během pouhých 3,7 vteřin, a pokračovat dále až do rychlosti 250 km/h, kterou lze na přání navýšit až na 280 km/h. O charakteristický zvuk a rytmus se stará specifický sled zážehů v pořadí 1-2-4-5-3. Již tak působivý zvukový projev motoru lze zdůraznit stisknutím tlačítka RS.
Inovativní světla, která zapůsobí: vůbec poprvé jsou u sériově vyráběného vozu na přání dostupná koncová světla Audi Matrix OLED v trojrozměrném provedení. Tyto ploché světelné zdroje vydávají extrémně homogenní a vysoce kontrastní světlo, jehož intenzitu lze plynule měnit. OLED světla navíc nevrhají žádné stíny a nepotřebují ke svícení žádné světlovody, díky čemuž se mohou pochlubit nízkou hmotností a vysokou efektivitou. Nový světelný vzor vypadá skutečně působivě: v každém z koncových světel najdete čtyři tenoučké světelné jednotky, které se směrem k bokům vozu zmenšují. V největších jednotkách najdete znaky TT a kruhové logo Audi. Na přihlížejících zanechá značný dojem především jejich rozsvěcování, při kterém se jednotky v rychlém sledu postupně zapnou a celý rituál je zakončen rozsvícením světelné šipky.
Dosáhněte svého cíle bez ohledu na cestu, jaká k němu vede. Se systémem Audi drive select si můžete nastavit parametry pohonu všech kol quattro, řízení, převodovky S tronic, motoru a klapek výfukového systému přesně tak, aby jízdní vlastnosti odpovídaly aktuální situaci bez ohledu na to, zda se jedná o dlouhou cestu po dálnici nebo o projíždění serpentinami. Vybírat můžete ze čtyř režimů: Comfort, Auto, Dynamic a Individual. Již ve standardní výbavě Vám udělá radost blesková sedmistupňová převodovka S tronic, která v kombinaci s permanentním pohonem všech kol přispívá k dynamické ovladatelnosti vozu a k jeho vynikající stabilitě. Hnací moment je na přední i zadní nápravu přenášen pomocí elektrohydraulické lamelové spojky. Abyste si mohli naplno vychutnat precizní reakce a sportovní jízdní charakter vozu, bude Vás za jízdy podporovat Systém elektronického řízení stability. V neposlední řadě je zde sportovní RS podvozek, který přispívá ke spontánnímu chování Audi TT RS v zatáčkách.
Svalnaté tělo modelu TT RS Coupé zapůsobí celou řadou výrazných charakteristických prvků, mezi kterými se vyjímá jednodílná maska chladiče Audi Singleframe opatřená mřížkou se vzorem medové plástve a s nápisem quattro. Dojem silného sportovního vozu umocní atraktivní, ostře řezaný RS nárazník s velkými otvory sání vzduchu. Zezadu na první pohled upoutá křídlo, které je na pevno usazené na dvou štíhlých sloupcích. Dynamický vzhled podtrhuje výrazně profilovaná vložka difuzoru se čtyřmi svislými žebry. Modely TT RS budou k dispozici v devíti barvách včetně specifických RS laků, kterými jsou šedý odstín Nardo a červená metalíza Catalunya.
Řidič a přední spolujezdec budou pevně usazeni v hlubokých RS sportovních sedadlech, mezi jejichž přednosti patří lehká konstrukce, integrované opěrky hlavy, výrazné tvarování bočního polstrování a na přání dostupná funkce pneumatického nastavení polohy. Čalounění materiálem Alcantara je dekorováno kosočtverečným prošíváním a reliéfním logem RS na opěradle.
Již ve standardu jsou oba vozy vybaveny přístrojovou deskou Audi virtual cockpit, která zobrazuje všechny potřebné informace na 12,3" LCD displeji přímo v zorném poli řidiče. Mezi jednotlivými režimy zobrazení přístrojové desky Audi virtual cockpit lze přepínat pádly řazení na volantu. K dispozici je například sportovní režim, kterému dominuje centrální otáčkoměr, a jehož součástí jsou další pole informující o výkonových parametrech vozu.