• Audi e-tron GT concept
  • Design a filozofie
  • Ceníky a katalogy
Porsche Brno
  • Audi Now.
  • A1
    A1 Sportback
    A1 citycarver
    A1 Sportback
    Cena: od 548.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 5,6 - 7,0 l/100km

    Kombinované emise: CO2: 126 - 157 g/km

    A1 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A1 citycarver
    Cena: od 599.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 5,6 - 6,4 l/100km

    Kombinované emise: CO2: 133 - 146 g/km

    A1 citycarver
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • A3
    A3 Limuzína
    A3 Sportback
    A3 Sportback TFSI e
    S3 Sportback
    S3 Limuzína
    A3 Limuzína
    Cena: od 690.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 3,6-5,0 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 96-114 g/km

    A3 Limuzína
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A3 Sportback
    Cena: od 652.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 3,5-5,1 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 92-116 g/km

    A3 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A3 Sportback TFSI e
     

    Kombinovaná spotřeba: 1,4-1,5 l/100 km
    Kombinovaná spotřeba elektrické energie: 13,0-13,8 kWh/100 km
    Kombinované emise CO2: 30-34 g/km

     

    A3 Sportback TFSI e
    Konfigurátor
    S3 Sportback
     

    Spotřeba paliva při kombinovaném provozu: 7,4 l/100 km
    Emise CO₂ při kombinovaném provozu: 169-170 g/km

    S3 Sportback
    Konfigurovat
    S3 Limuzína
     

    Spotřeba paliva při kombinovaném provozu: 7,2-7,3 l/100
    Emise CO₂ při kombinovaném provozu:  165-166 g/km

    S3 Limuzína
    Konfigurovat
  • A4
    A4 Limuzína
    A4 Avant
    A4 Avant g-tron
    A4 allroad quattro
    S4 Limuzína
    S4 Avant
    RS 4 Avant
    A4 Limuzína
    Cena: od 885.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 4,9-6,8 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 125-155 g/km

    A4 Limuzína
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A4 Avant
    Cena: od 936.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 5,0 - 6,9 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 128-157 g/km

    A4 Avant
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A4 Avant g-tron
     

    Kombinovaná spotřeba: CNG 3,9-4,1 kg/100km

    Kombinované emise CO2: CNG 105-113 g/km

    A4 Avant g-tron
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A4 allroad quattro
    Cena: od 1.273.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,0 l/100km

    Kombinované emise CO2: 157 g/km

    A4 allroad quattro
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    S4 Limuzína
     

    Kombinovaná spotřeba: 6,2-6,3 l/100km

    Kombinované emise CO2: 163-164 g/km

    S4 Limuzína
    Dostupné skladové vozy
    S4 Avant
     

    Kombinovaná spotřeba: 6,3 l/100km

    Kombinované emise CO2: 165-166 g/km

    S4 Avant
    Dostupné skladové vozy
    RS 4 Avant
    Cena: od 2.245.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 9,2 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 210-211 g/km

    RS 4 Avant
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • A5
    Nové A5 Coupé
    Nové A5 Sportback
    Nové A5 Sportback g-tron
    Nové A5 Cabriolet
    Nové S5 Coupé TDI
    Nové S5 Sportback TDI
    Nové S5 Cabriolet TFSI
    Nové RS 5 Coupé
    Nové RS 5 Sportback
    A5 Sportback 2019
    Nové A5 Coupé
    Cena: od 1.073.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 3,7-5,4 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 98-143 g/km

    Nové A5 Coupé
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové A5 Sportback
    Cena: od 1.073.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 3,7-5,4 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 98-143 g/km

    Nové A5 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové A5 Sportback g-tron
     

    Kombinovaná spotřeba: CNG 3,8-4,1 kg/100km

    Kombinované emise CO2: CNG 103-111 g/km

    A5 Sportback g-tron
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové A5 Cabriolet
    Cena: od 1.404.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 3,7-5,4 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 98-143 g/km

    Nové A5 Cabriolet
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové S5 Coupé TDI
     

    Kombinovaná spotřeba: 6,1-6,2 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 160-161 g/km

    Nové S5 Coupé TDI
    Dostupné skladové vozy
    Nové S5 Sportback TDI
     

    Kombinovaná spotřeba: 6,1-6,2 l/100km

    Kombinované emise CO2: 160-162 g/km

    Nové S5 Sportback TDI
    Dostupné skladové vozy
    Nové S5 Cabriolet TFSI
    Cena: od 2.109.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 8,8-8,9 l/100km

    Kombinované emise CO2: 201-203 g/km

    S5 Cabriolet
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové RS 5 Coupé
    Cena: od 2.360.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 9,1 l/100km

    Kombinované emise CO2: 208 g/km

    RS 5 Coupé
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové RS 5 Sportback
    Cena: od 2.360.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 9,2 l/100km

    Kombinované emise CO2: 209 g/km

    RS 5 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A5 Sportback 2019
     

    Kombinovaná spotřeba: 4,1 - 6,3 l/100km

    Kombinované emise CO2: 106 - 144 g/km

    A5 Sportback
    Dostupné skladové vozy
  • A6
    A6 Limuzína
    A6 Limuzína TFSI e
    A6 Avant
    A6 Avant 55 TFSI e
    A6 allroad quattro
    S6 Limuzína
    S6 Avant
    RS 6 Avant
    A6 Limuzína
    Cena: od 1.385.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 5,2-9,0 l/100km

    Kombinované emise CO2: 136-205 g/km

    A6 Limuzína
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A6 Limuzína TFSI e
     

    Kombinovaná spotřeba: Benzín: 1,9-2,1 l/100 km | El. energie: 17,4-17,9 kWh/100km

    Kombinované emise CO2: 43-47 g/km

    A6 Limuzína TFSI e
    Dostupné skladové vozy
    A6 Avant
    Cena: od 1.452.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 5,4-9,2 l/100km

    Kombinované emise CO2: 141-209 g/km

    A6 Avant
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A6 Avant 55 TFSI e
     

    Kombinovaná spotřeba: Benzín: 1,9-2,1 l/100 km | El. energie: 17,6-18,1 kWh/100km

    Kombinované emise CO2: 44-48 g/km

    A6 Avant 55 TFSI e
    Dostupné skladové vozy
    A6 allroad quattro
    Cena: od 1.640.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 5,8-6,6 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 152-172 g/km

    A6 allroad quattro
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    S6 Limuzína
    Cena: od 2.055.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,2-6,3 l/100km

    Kombinované emise CO2: 164-165 g/km

    S6 Limuzína
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    S6 Avant
    Cena: od 2.122.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,5 l/100km

    Kombinované emise CO2: 171 g/km

    S6 Avant
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    RS 6 Avant
    Cena: od 3.230.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba*: 11,5 - 11,7l/100 km

    Kombinované emise CO2*: 263-268 g/km

    RS 6 Avant
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • A7
    A7 Sportback
    A7 Sportback TFSI e
    S7 Sportback
    RS 7 Sportback
    A7 Sportback
    Cena: od 1.487.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 4,3-7,5 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 113-172 g/km

    A7 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A7 Sportback TFSI e
     

    Kombinovaná spotřeba: Benzín: 1,8-2,1 l/100 km |Elektřina: 16,6-18,1 kWh/100km

    Kombinované emise CO2: 40-48 g/km

    A7 Sportback TFSI e
    Dostupné skladové vozy
    S7 Sportback
    Cena: od 2.261.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,5 l/100km

    Kombinované emise CO2: 170 g/km

    S7 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    RS 7 Sportback
    Cena: od 3.260.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 11,4 - 11,6 l/100km

    Kombinované emise CO2: 261 - 265 g/km

    RS 7 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • A8
    A8
    A8 TFSI e
    A8 L
    A8 L TFSI e
    S8 TFSI
    A8
    Cena: od 2.607.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 2,7-11,9 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 62-271 g/km

    A8
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A8 TFSI e
    Cena: od 2.874.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: Benzín: 2,5-2,6 l/100 km | El. energie: 20,8-21,1 kWh/100km

    Kombinované emise CO2: 57-60 g/km

    A8 TFSI e
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A8 L
    Cena: od 2.743.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 2,8-12,0 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 64-273 g/km 

    A8 L
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A8 L TFSI e
    Cena: od 3.010.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: Benzín: 2,5-2,7 l/100 km | El. energie: 20,9-21,2 kWh/100km

    Kombinované emise CO2: 57-61 g/km

    A8 L TFSI e
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    S8 TFSI
    Cena: od 3.532.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 11,3-11,4 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 258-260 g/km

    S8 TFSI
    Konfigurovat
    Dostupné skladové vozy
  • Q2
    Q2
    SQ2
    Q2
     

    Kombinovaná spotřeba: 4,6 - 5,4 l/100km

    Kombinované emise CO2: 116 - 128 g/km

    Q2
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    SQ2
     

    Kombinovaná spotřeba: 7,7 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 176 g/km

     

    SQ2
    Konfigurátor
  • Q3
    Q3
    Q3 TFSI e
    Q3 Sportback
    Q3 Sportback TFSI e
    RS Q3
    RS Q3 Sportback
    Q3
    Cena: od 896.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 4,7-7,4 l/100km

    Kombinované emise CO2: 123-168 g/km

    Q3
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Q3 TFSI e
     

    Spotřeba paliva při kombinovaném provozu: 1,4-1,7 l/100 km

    Spotřeba elektrické energie při kombinovaném provozu: 14,4-16,0 kWh/100 km

    Emise CO₂ při kombinovaném provozu: 32-39 g/km

    Q3 TFSI e
    Konfigurátor
    Q3 Sportback
    Cena: od 949.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 4,7-7,7 l/100km

    Kombinované emise CO2: 123-174 g/km

    Q3 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Q3 Sportback TFSI e
     

    Spotřeba paliva při kombinovaném provozu: 1,4-1,7 l/100 km

    Spotřeba elektrické energie při kombinovaném provozu: 14,6-15,9 kWh/100 km

    Emise CO₂ při kombinovaném provozu: 33-38 g/km

    Q3 Sportback TFSI e
    Konfigurátor
    RS Q3
    Cena: od 1.744.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 8,8-8,9 l/100km

    Kombinované emise CO2: 202-203 g/km

    RS Q3
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    RS Q3 Sportback
    Cena: od 1.798.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 8,8-8,9 l/100km

    Kombinované emise CO2: 202-204 g/km

    RS Q3 Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • Q5
    Nové Q5
    Nové SQ5 TDI
    Nové Q5 TFSI e
    Nové Q5 Sportback
    Nové SQ5 Sportback
    Nové Q5
     

    Kombinovaná spotřeba: 5,3-5,4 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 139-143 g/km

     

    Nové Q5
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Nové SQ5 TDI
     

    Kombinovaná spotřeba: 7,0 l/100 km
    Kombinované emise CO2: 185 g/km

    Nové SQ5
    Konfigurátor
    Nové Q5 TFSI e
     

    Upozornění: Audi Q5 TFSI e není pro nový modelový rok zatím možné konfigurovat.

    Nové Q5 TFSI e
    Nové Q5 Sportback
     

    Kombinovaná spotřeba: 5,3-7,6 l/100 km
    Kombinované emise CO2: 140-182 g/km

    Nové Q5 Sportback
    Konfigurátor
    Nové SQ5 Sportback
     

    Kombinovaná spotřeba: 7,0-7,1 l/100 km
    Kombinované emise CO2: 185-186 g/km

    Nové SQ5 Sportback
    Konfigurátor
  • Q7
    Q7
    Q7 TFSI e
    SQ7
    Q7
    Cena: od 1.787.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,6 - 9,1 l/100km

    Kombinované emise CO2: 174 - 208 g/km

    Q7
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Q7 TFSI e
     

    Kombinovaná spotřeba: Benzín: 2,8-3,0 l/100 km |Elektřina: 21,9-22,9 kWh/100km

    Kombinované emise CO2: 64-69 g/km

    Q7 TFSI e
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    SQ7
     

    Upozornění: Model Audi SQ7 TDI je k dispozici pouze jako skladový vůz.

    Kombinovaná spotřeba: 7,4 - 12,1 l/100km

    Kombinované emise CO2: 194 - 278 g/km

    SQ7
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • Q8
    Q8
    Q8 TFSI e
    SQ8
    RS Q8
    Q8
    Cena: od 1.897.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,5 - 9,2 l/100km

    Kombinované emise CO2: 172 - 210 g/km

    Q8
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    Q8 TFSI e
     

    Kombinovaná spotřeba: 2,6-2,8 l/100 km

    Kombinovaná spotřeba energie: 21,9-22,9 kWh/100 km

    Kombinované emise CO2: 59-63 g/km

    Q8 TFSI e
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    SQ8
     

    Upozornění: Model Audi SQ8 TDI je k dispozici pouze jako skladový vůz. 

    Kombinovaná spotřeba: 7,8 l - 12,1 l/100km

    Kombinované emise CO2: 204-276 g/km

    SQ8
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    RS Q8
    Cena: od 3.468.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 12,1 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 276-277 g/km

    RS Q8
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • TT
    TT Coupé
    TT Roadster
    TTS Coupé
    TTS Roadster
    TT RS Coupé
    TT RS Roadster
    TT Coupé
    Cena: od 1.160.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba:  6,0 l/100km

    Kombinované emise CO2: 137 g/km

    TT Coupé
    Konfigurátor
    TT Roadster
    Cena: od 1.238.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 6,3 l/100km

    Kombinované emise CO2: 143 g/km

    TT Roadster
    Konfigurátor
    TTS Coupé
     

    Kombinovaná spotřeba: 7,1 l/100km

    Kombinované emise CO2: 161 g/km

    TTS Coupé
    Konfigurátor
    TTS Roadster
     

    Kombinovaná spotřeba:  7,2 l/100km

    Kombinované emise CO2: 165 g/km

    TTS Roadster
    Konfigurátor
    TT RS Coupé
    Cena: od 1.958.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 7,1 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 161 g/km

    TT RS Coupé
    Konfigurátor
    TT RS Roadster
    Cena: od 2.036.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 8,0 l/100km

    Kombinované emise CO2: 182 g/km

    TTS Roadster
    Konfigurátor
  • R8
    R8 Coupé V10 quattro
    R8 Coupé V10 performance quattro
    R8 Coupé V10 RWD
    R8 Spyder V10 quattro
    R8 Spyder V10 performance quattro
    R8 Spyder V10 RWD
    R8 Coupé V10 quattro
    Cena: od 4.317.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 12,9 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 293-294 g/km

    R8 Coupé V10 quattro
    Konfigurátor
    R8 Coupé V10 performance quattro
     

    Kombinovaná spotřeba: 13,1 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 297-298 g/km

    R8 Coupé V10 performance quattro
    Konfigurátor
    R8 Coupé V10 RWD
    Cena: od 3.650.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 12,9 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 293-294 g/km

     

    R8 Coupé V10 RWD
    Konfigurátor
    R8 Spyder V10 quattro
    Cena: od 4.752.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 13,0-13,1 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 297 g/km

    R8 Spyder V10 quattro
    Konfigurátor
    R8 Spyder V10 performance quattro
    Cena: od 5.441.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 13,3 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 301-302 g/km

    R8 Spyder V10 performance quattro
    Konfigurátor
    R8 Spyder V10 RWD
    Cena: od 4.085.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 13,1 l/100 km

    Kombinované emise CO2: 298-299 g/km

     

    R8 Spyder V10 RWD
    Konfigurátor
  • e-tron
    e-tron
    e-tron Sportback
    e-tron S
    e-tron S Sportback
    e-tron GT concept
    Q4 e-tron concept
    e-tron GT teaser
    e-tron
    Cena: od 1.884.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 236,6 - 241,0 Wh/km

    Kombinované emise CO2: 0 g/km

    e-tron
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    e-tron Sportback
    Cena: od 1.949.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 220,0-237,0 Wh/km

    Kombinované emise CO2: 0 g/km

    e-tron Sportback
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    e-tron S
    Cena: od 2.452.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 26,8-28,4 kWh/100 km

    Kombinované emise CO2: 0 g/km

    e-tron S
    Konfigurátor
    e-tron S Sportback
    Cena: od 2.517.900,- Kč  

    Kombinovaná spotřeba: 27,5-27,6 kWh/100 km

    Kombinované emise CO2: 0 g/km

    e-tron S Sportback
    Konfigurátor
    e-tron GT concept
     
    e-tron GT
    Q4 e-tron concept
     
    Q4 e-tron
    e-tron GT teaser
     
    e-tron GT teaser
  • g-tron
    A4 Avant g-tron
    A5 Sportback g-tron
    A4 Avant g-tron
     

    Kombinovaná spotřeba: CNG 3,9-4,1 kg/100km

    Kombinované emise CO2: CNG 105-113 g/km

    A4 Avant g-tron
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
    A5 Sportback g-tron
     

    Kombinovaná spotřeba: CNG 3,8-4,1 kg/100km

    Kombinované emise CO2: CNG 103-111 g/km

    A5 Sportback g-tron
    Konfigurátor
    Dostupné skladové vozy
  • Vyhledávání
  • Domů
  • Akční nabídky
    • Akční předváděcí vozy
    • Akční pakety
    • Audi now
    • Audi now - skladové vozy
  • Financování
    • Úvod
    • Akční nabídka financování
    • Audi Pojištění
    • Manuál financování
    • Servisní balíčky
    • Audi now
  • Servis a příslušenství
    • Najít servis
    • Akce a speciální nabídky
    • Audi Pneuservis
    • Audi Service
    • Audi originální příslušenství
    • Další informace
    • Konektivita a technologie
  • O nás
    • Kontakty
    • Registrace k odběru newsletteru
    • Objednávka katalogu
    • Požadavek na zkušební jízdu
    • Historie značky Audi
    • Novinky
    • Audi exclusive
    • Audi Magazín
    • Audi partnerství
    • Doklad o původu zboží
  • Konektivita a technologie
  • Ojeté vozy
    • DasWeltAuto
  • Firemní zákazníci
    • Financování
    • Audi Fleet Service
    • Kontakty pro firemní zákazníky
    • Akční nabídky
Porsche Brno
Menu
Model
Audi e-tron GT
Audi e-tron GT
  • Domů
  • e-tron
  • e-tron GT concept
  • Design a filozofie
    Design a filozofie
    Ceníky a katalogy
  • Audi e-tron GT concept
  • Design a filozofie
  • Ceníky a katalogy

Audi e-tron GT concept

Na podzim roku 2018 představila automobilka Audi na Losangeleském autosalonu novou ikonu značky Audi. V rámci svého debutu zde čtyřdveřové koncepční kupé Audi e-tron GT jasně nastínilo, kam bude směřovat expanze rodiny plně elektrických vozů e-tron. Produkční model bude představen v prvním čtvrtletí roku 2021.

Výkon v číslech*

Maximální výkon

434

KW

Maximální rychlost (elektronicky omezená)

240

km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h

3,5

s

Design a karoserie vyvinuté v aerodynamickém tunelu

Design klasických vozů typu "gran turismo" je charakteristický plochým profilem, širokými proporcemi a dlouhým rozvorem kol. Jedná se o vlastnosti, které se promítají i do koncepčního vozu Audi e-tron GT concept, který je dlouhý 4,96 m, široký 1,96 m a vysoký 1,38 m. Mimo to se může pochlubit také nízkou hmotností, které bylo dosaženo díky kombinaci střechy z karbonového kompozitu a celé řady lehkých hliníkových dílů karoserie s nosnými prvky vyrobenými z vysokopevnostní oceli.

Mírně klesající střešní linie Audi e-tron GT concept se směrem dozadu elegantně protahuje, čímž vozu propůjčuje typický "sportbackový" profil značky. Design karoserie se jednoznačně orientuje na budoucnost, takže ho lze vnímat jako naznačení dalšího směru, jakým se bude ubírat evoluce designového jazyka Audi. Vnější design se promítá i do interiéru, kde se prostor pro cestující směrem dozadu zužuje, což je u dnešních modelů Audi neobvyklé řešení. Plochá podlaha společně se svalnatými lemy blatníků a ramenními liniemi zdůrazňují nízké těžiště vozu a poukazují na dynamickou DNA Audi e-tron GT concept.

Prodlužující se linie a četné funkční prvky karoserie, jako jsou ventilační otvory v oblasti podběhů kol a masivní zadní difuzor prozrazují, že vůz vznikal v aerodynamickém tunelu. Design exteriéru je nepřehlédnutelně podřízen požadavkům na nízkou hodnotu součinitele aerodynamického odporu vzduchu, která znamená nižší spotřebu elektrické energie, a na minimalizaci vztlakových sil. 

Oblast prahů mezi podběhy kol vystupuje do šířky a je vizuálně oddělena od kabiny. Tímto způsobem design upozorňuje na oblast podvozku, v němž jsou uloženy akumulátory představující energetické centrum Audi e-tron GT concept. Nepřehlédnutelná jsou také kola s pěti dvojitými paprsky v provedení, u něhož forma jasně sleduje funkci. Jejich dynamický design zajišťuje optimální odvětrávání brzdových kotoučů a současně snižuje odpor vzduchu. Při osazení pneumatikami o rozměrech 285/30 získají 22" disky na ještě větší přitažlivosti.

Atraktivní vzhled, který evokuje výkon

V šípovitém vzhledu čelní partie vynikají světlomety Matrix LED s dálkovými laserovými světly, přičemž příď jako celek podtrhuje dynamický charakter Audi e-tron GT concept, který je zjevný, i když vůz stojí. Světlomety se mohou mimo jiné pochlubit také atraktivní animací, která vítá řidiče krátkými rozšiřujícími se světelnými sekvencemi: jedná se o nový světelný podpis, který by měl v budoucnu najít své místo v sériové výrobě.

Přes celou šířku zádi se táhne světelný pás, který při okrajích přechází v jednotlivé segmenty klínovitých LED koncových světel. Toto uspořádání představuje spojovací prvek modelu e-tron GT se sériově vyráběných SUV e-tron, takže jsou po setmění oba vozy snadno rozpoznatelné jako elektrické modely značky Audi.

Působí funkčně, ale zároveň ne technicky chladně: nový lak Kinetic Dust představuje teplý tmavý odstín připomínající barvu titanu. V závislosti na úhlu dopadu a pohybu světla vznikají na povrchu karoserie výrazné kontrasty mezi různými plochami. Tyto efekty jsou ještě více zesíleny díky prvkům v matném hliníkovém provedení, mezi něž patří lemování bočních oken a části disků.

Trvale udržitelný a rozhodně moderní interiér

Audi e-tron GT concept se svou čtyřdveřovou karoserií nabízí při rozvoru 2,9 metru dostatek místa pro cestování čtyř osob, které si zde budou užívat nejen vysokou úroveň praktičnosti, ale také nejvyšší kvalitu zpracování. Uspořádání všech ovládacích prvků je orientováno na řidiče. Místo řidiče je ohraničeno středovou konzolou, velkoplošným dotykovým displejem, linií horní části obložení dveří a lemováním přístrojové desky, díky čemuž má řidič pohodlně k dispozici ergonomicky dokonale uspořádané ovládací prvky a infotainment systém. Středová konzola a do prostoru vyčnívající panel přístrojové desky vyvolávají dojem, že se vznášejí. Světlé barevné provedení horní části přístrojové desky směrem k prostoru pro nohy postupně přechází do tmavších odstínů, čímž je umocněn dojem velkoryse širokého interiéru. Sportovní sedadla inspirovaná motoristickým sportem poskytují v obou řadách optimální jízdní oporu, jejíž výhody se projevují především při rychlém průjezdu zatáčkami. 

 

Displej přístrojové desky i dotykový displej nad středovou konzolou mají vzhled černého panelu, čímž umocňují velkoryse a klidně působící design interiéru s převážně horizontálním základním uspořádáním. Řidič si může v závislosti na svých aktuálních požadavcích vybrat z různých režimů displejů: uspořádání s virtuálními kruhovými přístroji, přehledná navigační mapa s informacemi o dojezdu nebo různé nabídky funkcí infotainment systému. 

Rudolf Halbmeir und Stephan Gsell, Soundentwickler bei Audi

E-zvuk Audi e-tron GT

Audi e-tron GT je automobilem, do něhož automobilka Audi vložila veškerou svou vášeň pro kvalitu, design a vyspělou techniku. To se vztahuje i na zvuk elektricky poháněného modelu "gran turismo". Inženýři Rudolf Halbmeir a Stephan Gsell prostřednictvím počítače a akustické laboratoře vytvořili progresivní elektronický zvuk, který byl vyladěn během jízdy v automobilu a na základě poslechových testů provedených ve spolupráci se zákazníky.

Stejně jako všechny ostatní elektromobily je i model e-tron GT vybaven ze zákona povinným akustickým výstražným systémem vozidla (AVAS), který však nabízí širší akustické spektrum. Zvuk systému AVAS vydává reproduktor v přední části vozu. Jestliže si zákazník objedná na přání dostupný zvukový balíček, bude vůz vybaven také druhým reproduktorem na zádi. O zvukový zážitek působící na emoce řidiče i posádky se postarají dva reproduktory v interiéru. Zvuk modelu e-tron GT je v závislosti na různých parametrech, jako jsou např. rychlost vozu a poloha akceleračního pedálu, nepřetržitě upravován dvěma řídicími jednotkami. Řidič má nicméně možnost nastavit si prostřednictvím systému Audi drive select intenzitu reprodukovaného zvuku.

Působivý výkon i dojezd

Audi e-tron GT concept je poháněné dvěma synchronními elektromotory s permanentním magnetem, z nichž je každý umístěn na jedné z náprav, udělá dojem působivým maximálním výkonem 434 kW (590 koní). Hnací síla je na silnici přenášena prostřednictvím pohonu všech kol quattro. Audi e-tron GT concept je tedy opravdovým "Audi quattro", i když by bylo přesnější uvést, že se jedná spíše o e-quattro, protože mezi přední a zadní nápravou není žádné mechanické spojení. Elektronicky řízený systém koordinuje poměr hnací síly na obou nápravách a rozdělování hnací síly mezi jednotlivá kola. Tím je ve výsledku zajištěna optimální trakce doprovázená žádoucí mírou prokluzu.

Vzhledem k tomu bude možné s vozem zrychlit z 0 na 100 km/h během pouhých 3,5 sekund, přičemž na rychlost 200 km/h zvládne vůz zrychlit za necelých 12 sekund. Maximální rychlost je v zájmu prodloužení dojezdu omezena na 240 km/h. Oproti konkurenci nabízí tento vůz i možnost vychutnávat si maximální zrychlení opakovaně, což v daném segmentu rozhodně není samozřejmostí.

Dojezd koncepčního vozu je na základě nového testovacího standardu WLTP stanoven na více než 400 kilometrů. Energii nutnou k pohonu zajišťují lithium-iontové akumulátory o kapacitě přes 90 kWh. Jedná se o plochou sadu akumulátorů integrovanou pod podlahou v prostoru mezi přední a zadní nápravou. Zásadní předností tohoto řešení je extrémně nízké těžiště automobilu - srovnatelné s Audi R8- které příznivě ovlivňuje jízdní dynamiku vozu. Řízení všech kol navíc přispívá k dokonalé syntéze agility a preciznosti sportovního vozu, doplněné o nejvyšší úroveň směrové stability.

Rychlé nabíjení

Rekuperační systém přispívá u elektromobilů značky Audi k prodloužení dojezdu až o 30 %. Na rekuperaci se podílejí jak oba elektromotory, tak i elektrohydraulická brzdová soustava. V rámci celého procesu dochází ke kombinování různých druhů rekuperace: rekuperace manuálně ovládaným brzděním motory prostřednictvím pádel na volantu, automatická rekuperace brzděním motory prostřednictvím prediktivního asistenta pro hospodárnou jízdu a rekuperace při brzdění s plynulými přechody mezi elektrickým a hydraulickým zpomalováním. Do hodnoty zpomalení 0,3 g probíhá u Audi e-tron GT concept rekuperace bez použití konvenčních brzd, výhradně prostřednictvím elektromotorů (jedná se o více než 90 % všech případů zpomalování). To znamená, že jsou prakticky všechny běžné brzdné manévry využívány k nabíjení akumulátorů. Třecí brzdy kol jsou aktivovány až poté, co řidič pomocí brzdového pedálu zpomalí o více než 0,3 g. Audi e-tron GT concept je vybaveno výkonnými brzdami s keramickými kotouči, jejichž výkon neklesá ani po opakovaných extrémních zpomaleních.

Akumulátor Audi e-tron GT concept lze v domácích podmínkách prostřednictvím palubní nabíječky o výkonu 11 kW a střídavého proudu snadno nabít přes noc. Při použití rychlonabíječky se díky 800V nabíjecímu systému doba nabíjení výrazně zkrátí. Nabití akumulátoru na 80 % jeho kapacity trvá přibližně 20 minut, načež lze s vozem ujet více než 320 kilometrů (dle WLTP). Audi e-tron GT concept lze nicméně nabíjet také prostřednictvím nabíjecích stanic s nižším napětím, takže řidič může využívat kompletní síť nabíjecích stanic.

* Poznámka: Vezměte prosím na vědomí, že se všechny údaje a obrázky vztahují ke koncepčnímu vozu a ne k produkčnímu modelu. Rozdíly mezi koncepčním vozem a sériově vyráběným modelem zatím nebyly zveřejněny, ale jakmile budou tyto informace dostupné, stránka bude aktualizována. Informace o ceně, standardní výbavě a spotřebě elektrické energie modelu Audi e-tron GT budou k dispozici až v době zahájení prodeje.

Modely
Skladové vozy ihned k odběru
Akční nabídky
Audi exclusive
Akční nabídky
Zákaznická zóna
Servis a příslušenství
Financování
Servisní balíčky
Das WeltAuto
Záruka mobility
Inovace a technika
quattro
Audi connect
Infotainment a komunikace
Svět Audi
Aktuality
Historie
Audi Magazín
  • Konfigurátor
  • Skladové vozy
  • Kontaktujte nás
  • Testovací jízda
  • Audi Boutique
  • Podmínky užití
  • Tiráž
  • Ochrana osobních údajů
  • Press
  • Doklad o původu zboží

© 2021. Porsche Česká republika s.r.o. | Všechna práva vyhrazena.