-
Vyhledávání
Čistá energie a progresivní výkon
Estetika, která důsledně odráží jízdní dynamiku
Koncepce interiéru Audi RS e-tron GT² se soustředí na funkční středobod kabiny, kterým je sedadlo řidiče.
Geometrie akcelerace
V designu karoserie evokující sochařské dílo se odráží dynamické proporce modelu Gran Turismo v kombinaci s nezaměnitelnými charakteristickými rysy modelů Audi RS.
Sportovní charakter a vysoká kvalita
Na přání dostupná karbonová střecha je vyrobena z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny. Jedná se o high-tech materiál, který nabízí mimořádnou stabilitu a současně je velmi lehký.
Osobitý elektrifikovaný start
Audi RS e-tron GT² s maximálně fascinujícím potenciálem bude pro první zákazníky k dispozici v omezené výbavové variantě edition one.
Když se z vášně rodí pokrok
Při výrobě elektricky poháněného Gran Turisma v továrně Böllinger Höfe poblíž Neckarsulmu se věnuje pozornost detailům, preciznímu provedení a kvalitě.
Předveďte svůj styl prostřednictvím laku a disků
Vytvořte si Audi e-tron GT podle svých představ prostřednictvím své vlastní kombinace odstínu karoserie a designu disků kol.
Kola s 5 dvojitými konkávními paprsky, černá s dekorativním vsazením
Kola s 5 dvojitými paprsky v provedení Offset, černá ve vysokém lesku
Kola s 5 paprsky v provedení Aero, černá ve vysokém lesku
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, černá s dekorativním vsazením
Kola s 5 dvojitými paprsky v provedení Offset, platinově šedá
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, matná platinově šedá s lesklými plochami
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, matná titanově šedá s lesklými plochami
Šedá metalíza Kemora
Šedá metalíza Suzuka
Červená metalíza Tango
Kola s 5 dvojitými konkávními paprsky, černá s dekorativním vsazením
Kola s 5 dvojitými paprsky v provedení Offset, černá ve vysokém lesku
Kola s 5 paprsky v provedení Aero, černá ve vysokém lesku
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, černá s dekorativním vsazením
Kola s 5 dvojitými paprsky v provedení Offset, platinově šedá
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, matná platinově šedá s lesklými plochami
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, matná titanově šedá s lesklými plochami
Šedá metalíza Kemora
Šedá metalíza Suzuka
Červená metalíza Tango
Kola s 5 dvojitými konkávními paprsky, černá s dekorativním vsazením
Kola s 5 dvojitými paprsky v provedení Offset, černá ve vysokém lesku
Kola s 5 paprsky v provedení Aero, černá ve vysokém lesku
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, černá s dekorativním vsazením
Kola s 5 dvojitými paprsky v provedení Offset, platinově šedá
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, matná platinově šedá s lesklými plochami
Kola s 10 paprsky v lichoběžníkovém provedení, matná titanově šedá s lesklými plochami
Šedá metalíza Kemora
Šedá metalíza Suzuka
Červená metalíza Tango
Výkon
440
kW
Zrychlení (0–100 km/h)
3.3
s
Nabíjecí systém
800
V
Univerzální a nepřehlédnutelné
Požadavky na vytvoření nového typu automobilu se odráží také v puristickém designu inspirovaném aerodynamickým výkonem. Další impulz představuje progresivní luxus silně působící na emoce, díky němuž nabývá jízdní zážitek na ještě větší intenzitě. Poznávací znak: logo RS.
Ryzí a precizní
Prvky přispívající k mocnému výkonu jsou zdůrazněny prostřednictvím nápadných akcentů. Například na nízké těžiště vozu upozorňují nepřehlédnutelně zvýrazněné prahy a dlouhý rozvor kol.
Animovaný světelný pás
Přes celou šíři zádi probíhá animovaný světelný pás, který je ohraničen LED segmenty koncových světel ve tvaru klínů, která zde zastávají funkci skutečných osvětlovacích jednotek. Premiéra značky Audi: dvojitá funkce couvacích a směrových světel.
Dynamická světla evokující pokrok
Nedílnou součást progresivního designového jazyka představují na přání dodávané světlomety Matrix LED s laserovým světlem Audi. Nezaměnitelný charakteristický rys představuje světelný podpis s modrým prvkem X laserového světla, jehož dynamická světelná show začíná horizontálně se šířící světelnou vlnou.
Precizně vedené křivky
Jasně vyrýsované ramenní linie a masivní zadní difuzor vizuálně dodávají vozu na síle i na osobitosti. Pozvolna klesající střešní linie, která je směrem dozadu stahována k zemi, zas propůjčuje Audi RS e-tron GT² tak intenzivní dojem dynamiky, že tento vůz vypadá, že vyráží vpřed, i když zrovna stojí.
Výraz čisté dynamiky: designové pakety RS
RS designový paket v červeném provedení zvýrazňuje určité části interiéru prostřednictvím kontrastních prvků a prošívání v expresivní červené barvě. RS designový paket v šedém provedení oproti tomu podtrhuje výraznou eleganci a progresivní design interiéru prostřednictvím vysoce kvalitních materiálů a kontrastního prošití v ocelově šedém odstínu.
Perfektní přehled
Puristicky řešený kokpit s plně digitálním 12,3" barevným displejem a středovou konzolou je ergonomicky orientován na řidiče.
Sportovní vzhled. Sportovní charakter.
Přední sportovní sedadla nabízejí vynikající boční oporu i při ostrém projíždění zatáček.
Zadní řada sedadel
Sportovní charakter exteriéru se promítá také do kabiny, kde najdete i výrazně tvarovaná vnější zadní sedadla s doplňkovým prostředním sedadlem.
Vysoce kvalitní materiály
Také materiály použité v interiéru jsou ukázkou pokroku. Můžete si vybrat mezi vysoce kvalitním koženým čalouněním nebo interiérem zcela bez kůže.
Zásadní faktor pokroku
800voltový lithium-iontový akumulátor integrovaný přímo v podvozku nabízí mimořádně vysoký výkon, a to jak při nabíjení, tak při pohánění vozu. V kombinaci s rekuperačním systémem byl pomocí metodiky WLTP stanoven dojezd vozu až 472 km.
Rychlé nabíjení³
Výkonný charakter Audi RS e-tron GT² se silně projevuje také při nabíjení: jeho standardní součástí je 800voltový nabíjecí systém podporující nabíjecí výkon až 270 kW. Díky tomu dokáže získat energii na ujetí dalších 100 km přibližně během 5 minut. K dobití akumulátoru z 5 % na 80 % jeho kapacity pak dojde zhruba během 22,5 minut.
Bližší informace
Nabíjení v domácích podmínkách⁴
Audi RS e-tron GT² lze standardně nabíjet střídavým proudem při maximálním nabíjecím výkonu až 11 kW. Pokud máte zájem o rychlejší domácí nabíjení, na přání je k dispozici nabíjecí systém e-tron o výkonu 22 kWh v kombinaci s na přání dostupnou palubní nabíječkou střídavým proudem při výkonu až 22 kW.
Bližší informace
Načerpání energie na ujetí 100 km
cca 5
min.
Nabití akumulátoru na 80 %
22.5
min.
Dojezd (WLTP)
472
km
Maximálně RS
Síla, kterou nabízí Audi RS e-tron GT² s plně elektrickým pohonem všech kol quattro, je více než působivá. Elektrický pohon přední i zadní nápravy nabízí výkon až 440 kW (spotřeba energie při kombinovaném provozu¹ v kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEDC); 21,6-19,9 (WLTP); emise CO2 při kombinovaném provozu1:0).
Fascinující efekt technologických inovací
Z aerodynamicky optimalizovaných tvarů se stávají funkční a současně i pěkné detaily. Od inteligentně řešených předních přívodů sání vzduchu až po výrazný zadní difuzor.
Kola, která zaujmou svou funkčností i atraktivitou
Efektivní a vysoce výkonná koncepce vozu je elegantně doplněna na přání dodávanými aerodynamicky optimalizovanými koly.
Vyšší jízdní dynamika i hbitost
Na přání dostupný vysoce výkonný brzdový systém s keramickými brzdovými kotouči s povrchovou vrstvou z karbidu wolframu nebo vyztuženými uhlíkovými vlákny Vám zajistí efektivní a velmi působivé zpomalení.
Chytrá továrna jdoucí ruku v ruce s ruční prací
Novinky #FutureIsAnAttitude
Další velký milník na cestě k mobilitě budoucnosti byl odhalen. Buďte neustále v obraze a získejte exkluzivní novinky o Audi RS e-tron GT2 prostřednictvím hashtagu #FutureIsAnAttitude.
Hned se zaregistrovat
¹ Dle DAT (Deutsche Automobil Treuhand)
² Spotřeba elektrické energie při kombinovaném provozu1, kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEDC); 21,6-19,9 (WLTP); Emise CO₂ při kombinovaném provozu 1:0.
³ Doba nabíjení akumulátoru se může lišit v závislosti na různých faktorech, jako jsou např. teplota okolního prostředí, použití nestandardních zásuvek specifických pro konkrétní zemi nebo využití funkce předběžného klimatizování vozu (např. klimatizace vozu aktivovaná na dálku). Při nabíjení prostřednictvím běžné domácí zásuvky je nabíjecí výkon omezen nabíjecím systémem e-tron.
⁴ Automobilka Audi doporučuje nabíjet vysokonapěťový akumulátor prostřednictvím průmyslových zásuvek, nabíjecích stanic nebo nástěnných nabíjecích stanic pro nabíjení střídavým proudem. Výsledkem je vyšší efektivita a výrazně kratší doba nabíjení oproti nabíjení prostřednictvím běžné domácí zásuvky. Mobilní nabíjecí systém e-tron (kompaktní a hned připojený) by se neměl využívat pro pravidelné nabíjení vozu prostřednictvím domácích zásuvek, ale měly by se pokud možno využívat průmyslové zásuvky pro nabíjení střídavým elektrickým proudem nebo veřejné nabíjecí stanice umožňující nabíjení střídavým nebo stejnosměrným elektrickým proudem. Nabíjecí výkon závisí na typu použitého síťového konektoru, na napětí elektrické sítě v dané zemi, na počtu dostupných fází dané rozvodné soustavy a na konkrétní elektroinstalaci v domě zákazníka. Vzhledem k uvedeným faktorům může být výsledný nabíjecí výkon nižší.