-
Vyhledávání
Nabíjení prostřednictvím veřejných stanic
Veřejné nabíjecí stanice dostupné v rámci naší služby Vám nabízí svobodu cestovat elektrickým vozem na velmi dlouhé vzdálenosti a současně i flexibilitu, protože můžete svůj vůz nechat dobít například při plánované přestávce na kávu. Nebo se pro Vás mohou stát alternativou v případě, že doma nemáte vlastní nabíjecí systém. Bez ohledu na to, jaký z uvedených důvodů se Vás týká, je ve všech třech případech pro zajištění Vaší spokojenosti rozhodující infrastruktura veřejných nabíjecích stanic. Aby Vám automobilka Audi nabíjení prostřednictvím veřejných stanic usnadnila, nabízí službu e-tron Charging Service a standardně dodávaný nabíjecí kabel M3 (Mode 3).
Služba e-tron Charging Service
Přístup k více než 150 000 veřejných nabíjecích stanic.
Služba Audi e-tron Charging Service¹, díky níž získáte přístup k jedné z největších evropských sítí veřejných nabíjecích stanic, nabízí:
- Více než 150 000 nabíjecích stanic nacházejících se ve 25 zemích, přičemž se síť stále rozrůstá.
- Jediná smlouva s e-roamingem umožňující využívání nabíjecích stanic v různých zemích.
- Díky jednotným a transparentním tarifům stanoveným v jednotlivých zemích bude Váš přechod k elektromobilitě jednoduchý a bezstarostný.
- Všechny transakce prostřednictvím veřejných nabíjecích stanic a faktury lze přehledně zobrazit prostřednictvím portálu myAudi nebo aplikace myAudi².
Využijte nyní službu e-tron Charging Service
V současné době lze jen v České republice využívat 349 stanic.
Síť IONITY
Rychlé nabíjení pro jízdu na dlouhé vzdálenosti
Abyste si mohli ve svém voze Audi e-tron⁴ naplno vychutnat i cesty na dlouhé vzdálenosti, automobilka Audi se zavázala vybudovat podél hlavních evropských tahů síť vysoce výkonných nabíjecích stanic. Společnost IONITY buduje a provozuje síť veřejných rychlonabíjecích stanic podél hlavních tahů a dálnic ve 25 evropských zemích. Rychlonabíjecí stanice mohou využívat jen plně elektrická vozidla.
- Síť nabíjecích stanic pro nabíjení při vysokém výkonu (HPC) umožňuje nabíjet elektromobily při výkonu až 350 kW, což je ideální řešení pro dlouhé cesty.
- Do roku 2020 by mělo být ve 25 evropských zemích vybudováno přibližně 400 nabíjecích stanic IONITY, které budou mít v průměru 6 nabíjecích míst.
- Komfortní přístup 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Pohodlné vyúčtování prostřednictvím služby e-tron Charging Service.
- Na nabití vysokonapěťového akumulátoru Audi e-tron 55 quattro a Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴ (modely, které lze nabíjet při výkonu až 150 kW) stačí pouhých 30 minut, poté lze dál pokračovat v cestě na dlouhou vzdálenost.
- Zastávky na nabíjení jsou na dlouhých cestách plánovány automaticky prostřednictvím plánovače e-tron.
IONITY
Během pouhých 30 minut nabití z 5 % na 80 % kapacity
Při jízdě na dlouhé vzdálenosti je možnost rychlého nabití elektrického vozu
obzvláště důležitá. U modelů Audi e-tron 55 quattro a Audi e-tron Sportback 55
quattro⁴ mohou být přestávky na nabíjení extrémně krátké, protože lze akumulátor
díky nabíjecímu výkonu až 150 kW nabít na 80 % jeho kapacity (SOC) velmi rychle.
Vzhledem k tomu stačí modelům, které podporují rychlé nabíjení (HPC), na nabití
akumulátoru z 5 % na 80 % jeho kapacity pouhých 30 minut. Pokud nicméně potřebujete
prodloužit dojezd svého vozu nabitím akumulátoru na 100 % jeho kapacity, stačí díky
sofistikovanému systému řízení akumulátoru přidat k době nabíjení jen dalších 20
minut.
Nabíjecí výkon závisí na typu použitého síťového konektoru, na napětí elektrické
sítě v dané zemi, na počtu dostupných fází dané rozvodné soustavy a na konkrétní
elektroinstalaci v domě zákazníka. Vzhledem k uvedeným faktorům může být výsledný
nabíjecí výkon nižší. Napájecí kabel s konektorem pro průmyslovou zásuvku a řídící
jednotka nabíjecího systému jsou vzájemně vyladěny k dosažení určitého nabíjecího
výkonu. Ačkoliv je z technického hlediska možné nahradit stávající napájecí kabel s
průmyslovou zástrčkou jiným kabelem, pravděpodobně již nebude možné dosáhnout
stejného nabíjecího výkonu.
Nabíjecí výkon Audi e-tron 55 quattro a Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴
Nabíjecí výkon Audi e-tron 55 quattro a Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴ nastavuje ve srovnání s konkurenčními modely nový standard. Křivka nabíjení při výkonu 150 kW vychází z inteligentního řízení akumulátoru, které postupně snižuje množství proudu za účelem ochrany lithium-iontových článků, čímž přispívá k prodloužení životnosti akumulátoru. Tento systém řízení akumulátoru představuje velký rozdíl ve srovnání s jinými koncepty, které dosáhnou svého plného výkonu pouze po krátkou dobu a výrazně snižují množství proudu ještě před dosažením 70 % kapacity akumulátoru. Audi e-tron 55 quattro Audi e-tron Sportback 55 quattro⁴ se při dosažení 80 % kapacity akumulátoru stále nabíjí při výkonu nad 100 kW. V každodenním životě to znamená zásadní rozdíl: pro ujetí vzdálenosti zhruba 100 kilometrů stráví zákazník u nabíjecí stanice v ideálním případě méně než 10 minut.
Seznamte se s našimi modely
Elektrická vozidla
Vyberte si a nakonfigurujte svůj vůz již nyní
Plug-in hybridní modely
Vyberte si a nakonfigurujte svůj vůz již nyní
1 Dostupnost a síť nabíjecích stanic: přičemž se bude neustále
zvyšovat počet dostupných nabíjecích stanic.
Služba e-tron Charging Service je vyhrazena pouze pro majitele či řidiče vozů Audi
e-tron (pro využívání služby je nutné uvést identifikační číslo vozidla). Síť
celoevropského rozsahu: služba e-tron Charging Service je k dispozici ve 25
evropských zemích s tím, že se bude její rozsah rozšiřovat i na další země. Pokud
jde o placení služeb e-tron Charging Service, ceny se budou v jednotlivých zemích
lišit. Počet dostupných nabíjecích stanic se bude v jednotlivých zemích lišit v
závislosti na úrovni a pokrytí místní infrastruktury. V rámci služby Vám
nezaručujeme, že budete mít přístup ke každé z veřejných nabíjecích stanic v dané
zemi. Společnost Audi AG současně neručí za provoz a dostupnost infrastruktury
nabíjecích stanic. Ačkoliv pravidelně probíhají aktualizace informací o poloze
spousty nabíjecích stanic, nemůžeme Vám zaručit, že jsou dané informace kompletní.
Věrnostní kartu e-tron Charging Service lze použít 24 hodin od aktivace v síti.
Během prvních 24 hodin je možné kartu používat s tím, že je třeba počítat s
lokálními omezeními. K provedení autentizace prostřednictvím aplikace myAudi (na
nabíjecí stanici je uveden QR kód pro naskenování) je třeba aktivní připojení k
internetu. Jedná se o metodu, která je dostupná jen u některých nabíjecích stanic.
2 Pro využívání této služby je nutné provést registraci, uzavřít základní uživatelskou smlouvu myAudi a jmenovat hlavního uživatele palubního infotainment systému MMI. Ověření a registrace hlavního uživatele umožňují ovládat funkce vozu (např. odemčení a zamčení vozu prostřednictvím aplikace). Jmenování hlavního uživatele palubního systému MMI (např. z důvodu propojení účtu myAudi s konkrétním vozem Audi) je nutné např. pro nastavení času odjezdu v aplikaci myAudi a jeho následné přenesení do palubního systému Audi.
3 Nabíjecí výkon závisí na typu použitého síťového konektoru, na napětí elektrické sítě v dané zemi, na počtu dostupných fází dané rozvodné soustavy a na konkrétní elektroinstalaci v domě zákazníka. Vzhledem k uvedeným faktorům může být výsledný nabíjecí výkon nižší. Napájecí kabel s konektorem pro průmyslovou zásuvku a řídící jednotka nabíjecího systému jsou vzájemně sladěny k dosažení určitého nabíjecího výkonu. Ačkoliv je z technického hlediska možné nahradit stávající napájecí kabel s průmyslovou zástrčkou jiným kabelem, pravděpodobně již nebude možné dosáhnout stejného nabíjecího výkonu.
4 Spotřeba elektrické energie a emise:
Audi e-tron: spotřeba elektrické energie při kombinovaném provozu, kWh/100 km*: 21,0-23,1 (NEFZ); 22,4 - 26,4 (WLTP); emise CO₂ v kombinovaném provozu, g/km: 0
Audi e-tron 55 Sportback: spotřeba elektrické energie při kombinovaném provozu, kWh/100 km: 20,6-22,7 (NEFZ); 21,9 - 26,0 (WLTP); emise CO₂ v kombinovaném provozu, g/km: 0
Výsledné hodnoty spotřeby paliva/elektřiny a množství emisí CO₂ závisí na zvolené výbavě vozidla.