-
Vyhledávání
Rychlá navigace
Audi connect plug and play
Pozvedněte svůj zážitek z jízdy s aplikací Audi
connect plug and play
Aplikace Audi connect plug and play (iOS / Android) umožňuje okamžité Bluetooth propojení chytrého telefonu s vaším vozem prostřednictvím dignostického modulu Audi DataPlug. Systém lze po jednoduché instalaci příslušenství využívat u celé řady modelů od roku výroby 2008*.
*Odkaz na ověření kompatibility s vaším vozidlem najdete výše.
Chytré propojení prostřednictvím aplikace Audi connect plug
and play
S aplikací Audi connect plug and play budete mít kdykoli přístup k nejnovějším
informacím o svém vozidle.
Moje Audi
V záložce "Moje Audi" najdete například informace o počtu ujetých kilometrů, aktuálním množství paliva nebo číslo podvozku (VIN). Dozvíte se zde také, kolik kilometrů/dnů zbývá do příští plánované servisní prohlídky. Od sjednání vaší příští návštěvy servisu vás dělí jen stisknutí tlačítka.
Kniha jízd
S digitální knihou jízd budete mít po ruce nástroj, který vám umožní vést si přehledné záznamy, a současně díky kategoriím rozlišovat mezi služebními a soukromými cestami. Vzhledem k funkci automatického zaznamenávání jízd lze snadno získat informace o začátku a konci cesty, době jízdy (datum a čas) a průběhu trasy. Data lze v případě potřeby z aplikace exportovat.
Údaje o tankování
Díky automatickému sledování tankování získáte dokonalý přehled o čerpání paliva, včetně souhrnu měsíčních výdajů za pohonné hmoty. Jakmile Audi DataPlug zaregistruje proces tankování*, aplikace vás upozorní, že došlo k zaznamenání nových nákladů na palivo. Zároveň automaticky uloží informace o tom, kdy a kde jste tankovali a kolik paliva bylo načerpáno.
*alespoň 10 l paliva
Údaje o nabíjení*
S nepřetržitým monitoringem nabíjení budete mít vždy detailní informace o nákladech na nabíjení vozu, ujetých kilometrech a úrovni nabití akumulátoru vašeho Audi. Aplikace automaticky zaregistruje proces nabíjení, uloží adresu nabíjecí stanice a vyzve vás k zadání vašich nákladů na nabití baterie. Praktickou funkcí je včasné upozornění na nutnost brzkého dobití, jakmile energie v akumulátoru klesne na určitou úroveň.
*pouze pro Audi e-tron
Statistika
Aplikace Audi connect plug and play vám pomůže přizpůsobit jízdní styl optimální spotřebě. Audi DataPlug zaznamenává nejdůležitější jízdní data, jako akcelerace, rychlost, otáčky motoru nebo chování při brzdění. Aplikace tyto údaje následně zobrazí v podrobném statistickém přehledu, který vám umožní najít rezervy ve vašem jízdním stylu a začít řídit ještě efektivněji.
Sjednání servisní prohlídky
S aplikací Audi connect plug and play si můžete kdykoliv sjednat návštěvu u svého autorizovaného partnera Audi. Nejenže vás s ním telefonicky propojí, ale také vás dokáže navigovat na jeho adresu. Pokud se blíží doba pravidelné servisní prohlídky nebo výměny oleje, automaticky vás požádá o souhlas k odeslání žádosti o servisní schůzku u vámi preferovaného autorizovaného partnera Audi. Ten vás bude neprodleně kontaktovat a domluví s vámi konkrétní termín, přičemž mu budou s vaším souhlasem automaticky odeslány všechny potřebné informace.
Audi Rewards
Pozvedněte svoje cestování na novou úroveň zábavnosti. Díky službě Audi Rewards můžete sbírat body za registraci, používání aplikace, plnění úkolů i za šetrnou jízdu. Dále pak lze nasbírané body uplatnit po dosažení konkrétní úrovně za ceny z Audi Collection a Audi originálního příslušenství.
Porucha a asistenční služba
Při nečekané závadě na voze se můžete přes aplikaci spojit s non-stop fungující národní silniční asistenční službou nebo se servisním call centrem Audi*. Můžete operátorovi sdělit údaje o poloze vozidla, stejně jako si nechat poradit, na co v případě nouze nezapomenout. Aplikace vám také zobrazí výstražná a signální světla vozu. Pomůže vám vybrat světla vhodná pro danou situaci a vysvětlí, co znamená právě rozsvícená výstražná kontrolka. Cílem je zajistit vám co největší bezpečí.
*Náklady závisí na konkrétním tarifu vašeho poskytovatele telefonického připojení. Při hovorech ze zahraničí vám mohou být účtovány poplatky za roaming.
Parkovací místo
S aplikací Audi connect plug and play budete přesně vědět, kde jste naposledy zaparkovali. Bezpečně vás k němu navede, přičemž GPS souřadnice vozu můžete zároveň sdílet například se svými přáteli. Aplikace za vás dokonce i ohlídá dobu parkování.
Připojení vašeho vozu ve třech krocích
-
Ověřte si, že je vaše Audi kompatibilní se zařízením Audi DataPlug.
-
Stáhněte si aplikaci Audi connect plug and play pro zařízení s OS Android nebo iOS.
-
Obraťte se na svého autorizovaného partnera Audi, který vám pomůže s instalací modulu Audi DataPlug a aktivací aplikace Audi connect plug and play.
Instalace aplikace
Jakmile je Audi DataPlug připojen k vašemu vozidlu, stáhněte si zdarma v App Store (iOS) nebo v Google Play (Android) aplikaci Audi connect plug & play, která vás provede následnými kroky.
Často kladené dotazy
Obecné informace
K čemu slouží aplikace Audi connect plug and play?
S bezplatnou aplikací Audi connect plug and play a zařízením Audi DataPlug můžete své Audi od modelového roku 2008 (vztahuje se na většinu modelů) propojit přes Bluetooth s mobilním telefonem a využívat rozmanité funkce aplikace, jako například digitální knihu jízd, analýzu jízdního stylu nebo osobní výzvy.
Jaké funkce aplikace Audi connect plug and play nabízí?
Aplikace Audi connect plug and play v současné době nabízí tyto funkce: "moje Audi", analýza jízdního stylu, kniha jízd, statistiky, výzvy, servis a schůzky, místo parkování, údaje o tankování či nabíjení a asistence v případě potíží. Bližší informace o jednotlivých funkcích najdete v příslušných kategoriích nejčastějších dotazů.
Co potřebuji k používání aplikace Audi connect plug and play?
Budete potřebovat následující:
• chytrý telefon s operačním systémem Android (verze > 7) nebo iOS (minimálně
aktuální verze iOS mínus 1. Například: pokud je aktuální verze iOS 14, pak je
podporována následující verze iOS: iOS 14 - 1 = iOS 13).
• aplikaci Audi connect plug and play staženou z obchodu Google Play (Android) nebo
App Store (iOS).
• diagnostický modul Audi DataPlug, který si můžete objednat u svého autorizovaného
partnera Audi (u mnoha modelů je součástí sériové výbavy). V některých zemích je
dostupný také v rámci nabídky originálních náhradních dílů a příslušenství
Audi.
• kompatibilní model Audi. Další informace o aplikaci Audi connect plug and play a
kompatibilitě najdete na tomto webu na stránce věnované aplikaci Audi connect plug
and play.
Lze s aplikací Audi connect plug and play propojit také elektrická a hybridní vozidla?
Zda můžete svůj elektrický nebo hybridní vůz propojit s aplikací Audi connect plug and play, je závislé na podmínkách konkrétní země. Berte prosím na vědomí, že při používání aplikace v kombinaci s elektrickým vozem se mohou objevit různé rozdíly. Například v odlišném výpočtu hodnocení jízdního stylu nebo při zobrazování jízdních parametrů vozu. Další informace o kompatibilitě naleznete na stránce věnované aplikaci Audi connect plug and play.
Kde si mohu ověřit, zda je můj chytrý telefon s aplikací Audi connect plug and play kompatibilní?
Informace o aktuální verzi softwaru většinou najdete v nabídce nastavení svého
chytrého telefonu.
Android: Nastavení → Informace o zařízení
iOS: Nastavení → Obecné → Informace
Další informace o kompatibilitě naleznete na stránce věnované aplikaci Audi connect
plug and play, případně se obraťte na svého autorizovaného partnera Audi.
Kolik mě to bude stát?
Cenu diagnostického modulu Audi DataPlug vám sdělí váš autorizovaný partner Audi. Aplikace a s ní související funkce jsou zdarma. Pro využívání aplikace je nicméně nutné mít uzavřenu smlouvu s mobilním operátorem, jejíž součástí je i datový balíček. Tím vám mohou vzniknout dodatečné náklady.
Na jakých trzích je aplikace Audi connect plug and play dostupná?
Aplikace Audi connect plug and play je dostupná na mnoha evropských a některých mimoevropských trzích. Pokud chcete vědět, zda je k dispozici ve vaší zemi, zeptejte se svého autorizovaného partnera Audi.
Aplikace
Jak propojím aplikaci Audi connect plug and play s modulem Audi DataPlug?
Buď si můžete sjednat servisní schůzku u svého servisního partnera Audi, kde vám
zařízení Audi DataPlug rádi nainstalují, nebo můžete instalaci provést sami.
Aplikace Audi connect plug and play vás instalací modulu Audi DataPlug provede krok
za krokem. Je to velmi jednoduché:
Sedněte si do svého vozu Audi, otevřete si aplikaci a připravte si zařízení Audi
DataPlug včetně jeho obalu. Otevřete aplikaci a na úvodní stránce zadejte
osmimístný PIN kód, který najdete buď na boku modulu Audi DataPlug nebo na boční
straně obalu, a potvrďte jej. Poté zasuňte Audi DataPlug do diagnostického rozhraní
(OBD2). U většiny modelů Audi je tento konektor umístěn v prostoru pro nohy
řidiče.
Provedení tohoto kroku potvrďte ve své aplikaci. Poté ve svém telefonu aktivujte
připojení Bluetooth a GPS.
Nakonec zapněte zapalování svého vozu Audi. K vytvoření bezdrátového spojení
Bluetooth mezi telefonem a modulem Audi DataPlug dojde, když kliknete na možnost
"Vytvořit spojení". Upozornění: navázání spojení může trvat až dvě minuty.
Jak mohu zkontrolovat, zda bylo spojení mezi aplikací a zařízením Audi DataPlug úspěšně navázáno?
Zda došlo k úspěšnému propojení aplikace se zařízením, uvidíte na hlavní stránce aplikace. Aktuální stav se krátce zobrazí ve spodní části stránky po spuštění aplikace.
Mohou mé údaje sledovat i ostatní uživatelé?
Každý uživatel vidí pouze data, která byla odeslána do jeho příslušného telefonu. O tom, zda budete svá data sdílet s ostatními prostřednictvím sociálních sítí, rozhodujete sami.
Na koho se mohu obrátit s dotazy týkajícími se aplikace Audi connect plug and play?
Máte-li jakékoli dotazy týkající se aplikace Audi connect plug and play, obraťte se na svého autorizovaného partnera Audi nebo nám zašlete žádost o podporu prostřednictvím nabídky podpory v aplikaci Audi connect plug and play. Stačí napsat do textového pole svůj dotaz a stisknout tlačítko "Odeslat". V nutných případech je možné zaslat všechny informace vztahující se k vyřešení problému pouhým jedním kliknutím.
Moje výzvy
Co vše nabízí funkce „Moje výzvy“?
V aplikaci můžete plnit výzvy, které jsou rozděleny do různých kategorií
(vzdálenost, objevování zajímavých míst, dovednosti atd.). V rámci každé kategorie
jsou uvedeny dílčí výzvy.
Po úspěšném splnění výzvy získáte kromě efektivnějších jízdních návyků také body,
které se připisují na vaše konto. Po dokončení jedné výzvy se odemkne další.
Výjimku tvoří kategorie objevování nových míst, v níž jsou již všechny výzvy
aktivovány.
Jak mohu výzvu aktivovat?
Výzvy v kategorii objevování nových míst již byly pro vaši zemi aktivovány. U ostatních kategorií klikněte před jízdou na aktivní výzvu a jedním kliknutím ji spusťte.
Mohu plnění výzvy přerušit a začít plnit jinou?
Přerušit můžete jakoukoli aktivovanou výzvu a místo ní spustit výzvu novou. Pokrok v rámci pozastavené výzvy je uložen, abyste později mohli navázat tam, kde jste skončili.
Kolik výzev mohu souběžně aktivovat?
Současně můžete mít aktivované až tři výzvy. Mimo to budete mít na pozadí automaticky aktivní všechny výzvy v kategorii objevování nových míst. Protože mohou být naráz aktivní pouze tři výzvy, máte možnost plnění aktivních výzev přerušit a později obnovit. V mezičase můžete dokončovat jiné výzvy.
Mohu odemknout a plnit zamčené výzvy?
Navazující výzvy, které jsou zamčené, se odemknou až po dokončení potřebných předchozích výzev. Další možností, jak tyto výzvy odemknout a aktivovat, je využití nasbíraných bodů.
Jak mohu získané body využít?
Čím více bodů získáte, tím vyššího statusu dosáhnete. Navíc můžete tyto body používat k odemčení blokovaných výzev.
Audi DataPlug
Co je to Audi DataPlug?
Zařízení Audi DataPlug je konektor OBD (OnBoardDiagnosis), který se zapojuje do diagnostického portu (rozhraní OBD2) ve voze Audi. Tento diagnostický modul během cesty shromažďuje různé informace, které odesílá do vašeho chytrého telefonu prostřednictvím bezdrátového připojení Bluetooth. Na základě těchto údajů získáte informace například o vašem jízdním stylu nebo stavu vozidla.
S jakými vozidly je Audi DataPlug kompatibilní?
Aplikace Audi connect plug and play je kompatibilní s mnoha novými i ojetými vozy Audi vyrobenými od roku 2008. Více informací o kompatibilitě našich modelů Audi naleznete na této stránce věnované aplikaci Audi connect plug and play nebo se můžete obrátit na svého autorizovaného partnera Audi.
Jak dlouho trvá, než se Audi DataPlug připojí k chytrému telefonu a je nutné vždy znovu připojení aktivovat?
Po prvním úspěšném propojení chytrého telefonu a zařízení Audi DataPlug by každé nové spojení prostřednictvím Bluetooth nemělo trvat déle než 5 sekund.
Odesílá Audi DataPlug údaje v době, kdy je zapnuté zapalování, ale vypnutý motor?
Audi DataPlug začne odesílat data do vašeho telefonu, jakmile zapnete zapalování.
Mohu souběžně s modulem Audi DataPlug připojit k palubnímu systému vozu přes Bluetooth i další zařízení?
V době, kdy je Audi DataPlug připojen, můžete k palubnímu systému vozu připojit i další zařízení (např. hands-free soupravu).
Jak mohu Audi DataPlug ze svého vozu odstranit?
Pokud chcete modul Audi DataPlug ze svého vozu odebrat, jednoduše vypněte zapalování a vytáhněte konektor z portu OBD2.
Mohu se zařízením Audi DataPlug propojit další/nový chytrý telefon?
V jednu chvíli lze se zařízením propojit pouze jeden chytrý telefon. Aktuálně
připojený telefon nicméně můžete kdykoli odpojit a následně připojení obnovit
prostřednictvím nového / jiného chytrého telefonu (analogicky jako při prvním
spuštění).
Upozornění: Pokud se ve voze nachází několik připojených telefonů, spojení se
obvykle naváže s tím, který je k modulu Audi DataPlug nejblíže.
Mohu pro připojení aplikace Audi connect plug and play k palubnímu systému vozu Audi použít modul DataPlug jiného výrobce?
Služby aplikace Audi connect plug and play fungují pouze v kombinaci s odpovídajícím zařízením Audi DataPlug od společnosti AUDI AG.
Kam se ve voze Audi DataPlug připojuje?
Audi DataPlug připojte ke konektoru OBD2, který se u většiny modelů nachází pod volantem, v prostoru pro nohy (poblíž pedálů). Jedná se o fialový díl, který má stejný tvar jako konektor Audi DataPlug. V případě dalších dotazů se můžete obrátit na zákaznický servis Audi nebo svého autorizovaného partnera Audi.
Odebírá Audi DataPlug elektrickou energii i po zaparkování a opuštění vozidla?
Jakmile vůz zaparkujete a vypnete zapalování, Audi DataPlug se sám vypne, aby nedocházelo k vybíjení akumulátoru vozidla.
Jak funguje automatická aktualizace modulu Audi DataPlug?
V případě potřeby aktualizace se na uzamknuté obrazovce telefonu zobrazí upozornění
a přímo v aplikaci Audi connect plug and play se objeví vyskakovací okno. Jakmile
se aplikace po aktualizaci připojí k palubnímu systému vašeho vozu, automaticky se
aktualizuje i software zařízení Audi DataPlug.
Pro úspěšné provedení aktualizace musí být vaše vozidlo po dobu procesu
zaparkováno, přičemž je nutné, aby bylo zapnuto zapalování. Pokud k automatické
aktualizaci modulu Audi DataPlug nedojde, můžete ji spustit sami v nabídce
"Nastavení" -> "DataPlug" -> "Aktualizace softwaru".
Aktualizace může trvat až jednu minutu. Jakmile bude dokončena, na mobilu se vám
obvykle objeví zpráva, že aktualizace proběhla úspěšně. Poté už můžete používat
funkce aplikace jako obvykle.
Jízdní styl
Co vše nabízí funkce „jízdní styl“?
Funkce "jízdní styl" zaznamenává údaje o jízdě (otáčky motoru, zrychlení, brzdění, rychlost a teplotu chladicí kapaliny), které používá k procentuálnímu výpočtu vašeho skóre ve vztahu k hospodárnosti jízdy. Pokud máte s aplikací Audi connect plug and play propojeno elektrické vozidlo, hospodárnost jízdního stylu je vypočítána na základě tří parametrů, kterými jsou zrychlení, brzdění a rychlost.
Kde si mohu prohlédnout informace o svých cestách?
Informace o jízdě si můžete prohlédnout výběrem konkrétní cesty v nabídce "Kniha jízd" nebo přímo kliknutím na procento. V tomto náhledu se zobrazují různé parametry.
Mohu informace o svých cestách resetovat/vymazat?
Resetování/smazání jízdních dat můžete provést pomocí funkce "správa jízdních dat".
Je možné využívat v kombinaci s jedním zařízením hned několik jízdních profilů? Například pokud vůz využívá několik osob.
To bohužel není technicky možné. Se zařízením Audi DataPlug je svázán pouze jeden jízdní profil, v rámci něhož jsou data zaznamenávána.
Mohu si své jízdní informace stáhnout nebo je zveřejnit na sociálních sítích?
Ano, informace o svých cestách, bodovém hodnocení, splněných výzvách, nově dosaženém statusu (stříbrný, zlatý atd.) a hospodárnosti vašeho jízdního stylu může sdílet prostřednictvím sociálních sítí a platforem. Zároveň je lze z aplikace exportovat do souboru.
Na základě čeho se hodnotí hospodárný jízdní styl?
Bodové hodnocení hospodárnosti vašeho jízdního stylu vychází z počtu ujetých kilometrů a procentuálního vyjádření efektivity jízdy. Čím více kilometrů ujedete jízdním stylem, který je hospodárný například z 90 %, tím více bodů za cestu získáte. Čím lepší získáte procentuální vyjádření hospodárnosti při stejném počtu kilometrů, tím více bodů za cestu obdržíte.
Proč záznam mé cesty na mapě v některých případech nekopíruje vyznačení ulic?
To může být dáno například tím, že váš chytrý telefon nemá po celou dobu GPS
signál.
Nejprve si v mobilu a v nastavení aplikace Audi connect plug and play zkontrolujte,
zda je povolen příjem GPS signálu. Aby bylo možné jízdu správně zaznamenat, musí
být GPS signál aktivován v obou případech. Mimo to může být příjem signálu narušen
v oblastech se slabým pokrytím (např. podzemní garáže), takže zde může dojít k
nesprávnému zaznamenání cesty.
K narušení GPS spojení nebo deaktivaci příjmu GPS signálu může dojít také v
případě, kdy je aktivován režim úspory energie. Pro optimální zaznamenávání trasy
používejte svůj mobil v běžném provozním režimu, kdy je vypnuta funkce úspory
energie.
Kdy bude v systému jízda ukončena?
To závisí na vašem nastavení pro automatické ukončování jízdy. Například pokud zvolíte možnost "90 minut", cesta skončí 90 minut po zaparkování vozidla. Jestliže je tato funkce nastavena na "0 minut", cesta je ukončena ihned po zaparkování vozidla.
Mohu svoji aktuální cestu kdykoliv ukončit ručně?
Svou aktuální cestu můžete kdykoliv ukončit stisknutím tlačítka "Ukončit cestu". To je užitečné, například pokud máte automatické ukončení jízdy nastaveno na 90 minut, ale chcete jízdu ukončit ihned po vypnutí zapalování. Při jízdě v silničním provozu prosím dodržujte místní vyhlášku a předpisy.
Lze cesty přidávat také ručně?
Do přehledu cest můžete kdykoliv manuálně přidat další cesty. Pokud tak chcete učinit, stačí jen zvolit možnost "Přidat cestu" v nabídce "Kniha jízd" a zadat podrobnosti o své cestě. Ručně přidané cesty můžete také kdykoliv upravovat.
Pokud cestu přidám ručně, budu mít k dispozici všechny jízdní údaje jako obvykle?
Vzhledem k tomu, že Audi DataPlug nemá o ručně zadaných cestách vedený záznam,
nejsou k dispozici žádné hodnoty pro výpočet hospodárnosti jízdního stylu.
Z tohoto důvodu nezískáte za takovou cestu žádné body.
Kromě toho se z důvodu absence dat u ručně přidaných cest nezobrazí doba trvání
cesty / doba stání, průměrná rychlost a maximální rychlost.
Elektromobilita
Mohu používat aplikaci Audi connect plug and play také v případě, že jezdím elektrickým nebo hybridním vozem Audi?
Ano. Aplikace Audi connect plug and play je kompatibilní s mnoha novými i ojetými vozy Audi vyrobenými od roku 2008. Více informací o kompatibilitě našich modelů Audi naleznete na této stránce věnované aplikaci Audi connect plug and play nebo se můžete obrátit na svého autorizovaného partnera Audi. Berte prosím na vědomí, že při používání aplikace v kombinaci s elektrickým vozem se mohou objevit různé rozdíly. Například v odlišném výpočtu hodnocení jízdního stylu nebo při zobrazování jízdních parametrů vozu.
Údaje o tankování
Co vše nabízí funkce „údaje o tankování“?
Funkce "údaje o tankování" automaticky rozpozná a zaznamená každé čerpání paliva za běžných podmínek. V podrobném zobrazení informací o tankování se zobrazují různé údaje, jako čas, ujeté kilometry, množství načerpaného paliva, celkové náklady a cena za litr paliva. Informace o tankování lze zadat i ručně.
Jak může aplikace Audi connect plug and play rozpoznat, že došlo k doplnění paliva? Zvlášť, když je během tankování vypnuté zapalování.
Systém Audi connect plug and play zaznamená rozdíl hladiny výšky hladiny v nádrži, na základě čehož dokáže spočítat počet dočerpaných litrů paliva. Funguje to tak, že po nastartování vozu odesílá Audi DataPlug do aplikace informace o množství paliva v nádrži. Následně se aplikace zeptá, zda chcete dané tankování zaznamenat.
Je možné zadat v rámci konkrétní položky tankování cenu paliva a tímto způsobem si hlídat náklady?
Ano. Do aplikace Audi connect plug and play můžete zadávat údaje, jako jsou cena paliva, počet ujetých kilometrů a množství paliva v litrech. Díky tomu získáte přehled o svých nákladech.
Kolik procesů tankování si mohu zobrazit?
Můžete si zobrazit informace o všech tankováních, které jste si uložili od doby, kdy jste začali používat Audi DataPlug a aplikaci. Tankování se zobrazuje také v historii.
Mohu v aplikaci zadat místo, kde bylo palivo čerpáno? Například čerpací stanice XY?
V aplikaci můžete zadat pouze název čerpací stanice. Adresu obvykle zadává aplikace Audi connect plug and play automaticky.
Moje Audi
Jaké možnosti nabízí funkce „Moje Audi“?
Na stránce "Moje Audi" se zobrazují stavové informace o vašem vozidle, jako jsou například ujeté kilometry, napětí akumulátoru, VIN číslo a některé další podrobnosti o vozidle. Například modelový rok, typ motoru, typ převodovky, typ pohonu atd. Mimo to zde najdete také datum první registrace vozu a datum další servisní prohlídky.
Co když se mi v aplikaci Audi connect plug and play zobrazuje výstraha, která nesvítí na displeji vozu (nebo naopak)?
Rozhodující jsou výstražná upozornění a kontrolky zobrazené ve vozidle. Pokud si zobrazené výstrahy vzájemně odporují, můžete ověřit, zda je mezi zařízením Audi DataPlug a vaším chytrým telefonem aktivní spojení, nebo se můžete obrátit na autorizovaného partnera Audi. Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím na zákaznickou podporu Audi nebo kontaktujte servisního poradce autorizovaného partnera Audi.
Jaké informace mohu nastavit u položky „moje pneumatiky“?
V rámci položky "moje pneumatiky" můžete zadat, které pneumatiky u svého vozu používáte. Nejprve zadáte typ pneumatiky a v položce "pneumatiky" poté také výrobce, datum výroby, počet najetých kilometrů a datum výměny pneumatik.
Odesílá palubní systém vozu aplikaci nepřetržitě aktuální informace?
Pokud je zapnuté zapalování a jste v dosahu připojení Bluetooth, informace v aplikaci jsou aktuální. Jakmile vypnete zapalování nebo dojde k přerušení spojení mezi palubním systémem a chytrým telefonem, informace zůstanou na poslední uložené hodnotě. Například pokud vůz 5 dní nenastartujete, údaje jsou 5 dní staré. Prosím pamatujte, že pokud dojde u vašeho vozu k poruše až po zaparkování, tyto problémy se nezaznamenají.
Parkovací místo
Co vše nabízí funkce „parkovací místo“?
Pomocí funkce "parkovací místo" můžete uložit, zobrazit a sdílet místo posledního parkování vozu. Současně se zde zobrazuje doba parkování, abyste měli přehled například o tom, kdy vyprší vaše povolená doba parkování. Další praktickou funkcí je možnost nechat se dovést na místo, kde je vůz zaparkován, či sdílet jeho polohu přes WhatsApp nebo SMS.
Mohou informace o místě, kde parkuji, vidět ostatní lidé?
Pokud sami informace o místě parkování nezveřejníte nebo neodešlete prostřednictvím funkce sdílení, bude poloha vozu viditelná jen pro vás coby uživatele aplikace.
S jakou přesností se poloha zobrazuje (v metrech)?
V principu se na základě technologie GPS předpokládá přesnost cca 5 až 10 m. Přesnost může být nicméně ovlivněna různými faktory, takže naprostou přesnost nelze zaručit. Jedná se například o podzemní garáže, kde je GPS signál rušen tloušťkou stěn a stropů.
Žádost o servis
Co vše nabízí funkce „žádost o servis“?
Funkce "žádost o servis" umožňuje odesílat vašemu autorizovanému partnerovi Audi žádosti o servis. V závislosti na nastavení aplikace se odesílají manuálně nebo automaticky. V případě, že se v aplikaci zobrazuje výstraha, můžete ihned přímo požádat o servisní schůzku. Váš autorizovaný partner Audi se s vámi následně spojí a dojedná s vámi termín návštěvy servisu.
Jaké funkce v rámci aplikace mohu využít k vytvoření žádosti o servis?
Pokud se ve vaší aplikaci Audi connect plug and play zobrazují žlutá výstražná
upozornění (sjednejte si servisní schůzku), potřebujete-li přezout pneumatiky nebo
vyřešit problém s akumulátorem, můžete svému oblíbenému partnerovi Audi zaslat
žádost o servisní schůzku.
Poznámka: Pokud se výstraha zobrazuje červeně, přímo v aplikaci bude uvedeno také
číslo naší asistenční služby při poruše. V tomto případě nelze vytvořit servisní
poptávku.
Mohu si vybrat, zda budou žádosti odesílány automaticky nebo ručně?
V nastavení můžete libovolně přepínat mezi manuálním a automatickým odesíláním požadavků. Automaticky se mohou odesílat například žádosti o servisní prohlídku nebo výměnu oleje. Pokud jde o žlutě zobrazené výstrahy, žádosti lze odesílat pouze ručně.
Mohu autorizovanému partnerovi Audi zaslat svůj požadavek bez ohledu na termín servisní prohlídky nebo přezutí pneumatik?
Libovolné požadavky můžete svému oblíbenému autorizovanému partnerovi Audi zaslat prostřednictvím funkce "servis a termíny", která je taktéž součástí aplikace.
Jak poznám, že byla automaticky odeslána žádost o servisní schůzku?
Jakmile dojde k vygenerování automatické žádosti o servisní schůzku, budete na to upozorněni prostřednictvím svého mobilního telefonu.
Servis a termíny
Jaké možnosti nabízí funkce „servis a termíny“?
V nabídce "servis a termíny" si můžete prohlédnout seznam všech autorizovaných partnerů Audi (automaticky se vám bude zobrazovat ten nejblíže k vám), najít požadovaného partnera, zobrazit jeho kontaktní údaje včetně telefonního čísla a spustit navigaci k jeho adrese. Žádost o schůzku můžete zaslat také ručně a v nabídce žádosti spravovat. Při jízdě v silničním provozu prosím dodržujte místní vyhlášku a předpisy.
Mohu zde najít také servisy, které nejsou smluvními partnery značky Audi?
Prostřednictvím aplikace Audi connect plug and play najdete pouze autorizované partnery Audi.
Jak aplikace Audi connect plug and play ví, kde se nacházím?
Aplikace si automaticky pamatuje vaši poslední polohu. Proto také můžete aplikaci využít k tomu, aby vás navedla k zaparkovanému vozu, nebo můžete sdílet jeho GPS souřadnice například s přáteli.
Zjistím pomocí aplikace, kdy má vybraný autorizovaný partner Audi otevřeno?
Otevírací doba autorizovaných partnerů Audi zatím není uváděna.
Pokud mi někdo zavolá, proběhne hovor jako běžný telefonický rozhovor, nebo jako hovor prostřednictvím aplikace, kdy dojde ke spotřebě určitého objemu dat?
Telefonické hovory proběhnou normálním způsobem prostřednictvím telefonického spojení. Vašeho objemu dat se nedotkne.
Jak mohu u konkrétního vozu změnit nastavení pro svého autorizovaného partnera Audi?
Pro každý profil vozu můžete zvolit vlastního autorizovaného partnera Audi. Chcete-li autorizovaného partnera změnit, zvolte v aplikaci: "Nastavení" -> "Profily vozidel" -> "Správa vozu" a vyberte vozidlo, u kterého chcete udělat změnu. Pomocí funkce "Partner Audi" pak můžete zadat autorizovaného partnera Audi pro vámi zvolené vozidlo. Mějte prosím na vědomí, že profil svého vozidla můžete změnit pouze v případě, že zařízení Audi DataPlug není připojeno k vozidlu.
Co se stane s mými žádostmi o servisní schůzku v případě, že změním svého oblíbeného partnera Audi?
Vaše stávající žádosti o servisní schůzkou zůstanou u vašeho původního autorizovaného partnera, zatímco nové požadavky již budou zasílány partnerovi novému.
Mohu prostřednictvím aplikace zrušit sjednanou schůzku s autorizovaným partnerem Audi?
Tato funkce bohužel není podporována. Pokud potřebujete zrušit servisní schůzku, musíte se spojit přímo se svým autorizovaným partnerem Audi.
Jakým způsobem mi přijde odpověď od autorizovaného partnera Audi na moji žádost o schůzku?
Váš autorizovaný partner Audi se s vámi spojí buď telefonicky nebo e-mailem. Po sjednání termínu servisní schůzky můžete údaje zadat do aplikace.
Mohu své servisní schůzky přenést do svého systémového kalendáře?
Ano, můžete. Aby však bylo možné vaše servisní schůzky po jejich zadání do aplikace přenést i do vašeho systémového kalendáře, musíte nejprve aplikaci Audi connect plug and play povolit přístup ke kalendáři ve vašem zařízení. Dodatečné změny servisní schůzky se do kalendáře automaticky nepřenášejí.
Volání v nouzi
Jaký je rozsah funkce „volání v nouzi“?
V přímé volbě nabízíme dvě telefonní čísla, s nimiž si buď přivoláte silniční asistenční službu, nebo zavoláte na linku zákaznického servisu. Náklady spojené s voláním závisí na konkrétním tarifu vašeho mobilního operátora. Při hovorech ze zahraničí vám mohou být účtovány poplatky za roaming.
Mohu požádat o silniční asistenční službu při poruše i v zahraničí?
Ano, silniční asistenční službu při poruše můžete pomocí aplikace přivolat i v zahraničí.
Statistika
Co všechno nabízí funkce „statistika“?
Jedná se o funkci, která nabízí různé statistické údaje týkající se vaší jízdy . Můžete si zde například prohlížet podrobné statistiky v kategoriích "výzvy", "hospodárná jízda", "náklady na palivo" a podobně.
Jakým způsobem je definován denní a noční režim?
Denní režim se vztahuje na dobu od 5:01 do 21:00, zatímco noční trvá od 21:01 do 5:00.
Tipy a triky
Aplikace Audi connect plug and play nerozpozná při přihlašování moji e-mailovou adresu a když se zkusím znovu zaregistrovat, obdržím informaci, že je tato adresa již zaregistrována. Proč tomu tak je?
To je obvykle způsobeno automatickým vyplňováním textu v chytrém telefonu. Tato
funkce někdy po automatickém vyplnění e-mailové adresy přidá na její konec mezeru,
takže náš server již zaregistrovaný e-mail nerozpozná.
Nejprve zkontrolujte, zda nebyla za e-mailovou adresu přidána mezera, a poté se
zkuste znovu přihlásit. Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým
servisem Audi nebo svým autorizovaným partnerem Audi.
Na záznamu mých cest se zobrazuje pouze rovná čára, nikoliv skutečně projetá trasa. Čím je to způsobeno?
Důvodem může být nedostatečný GPS signál vašeho mobilního telefonu. Nejprve si v
jeho nastavení a v nastavení aplikace Audi connect plug and play zkontrolujte, zda
je povolen příjem GPS signálu. Aby bylo možné jízdu správně zaznamenat, musí být
GPS signál aktivován v obou případech.
Příjem signálu může být narušen v oblastech se slabým pokrytím (např. podzemní
garáže), proto tam tedy může dojít k nesprávnému zaznamenání cesty. Zhoršení GPS
signálu nebo jeho vypnutí může také způsobit volba režimu úspory energie na vašem
mobilním zařízení. Pro optimální zaznamenávání trasy používejte svůj telefon v
běžném provozním režimu, kdy je vypnuta funkce úspory energie.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým
autorizovaným partnerem Audi.
Místo, kde parkuji, se nezobrazuje správně nebo se nezobrazuje vůbec.
To může mít různé příčiny:
• Ve vašem chytrém telefonu a/nebo v nastavení aplikace Audi connect plug and play
je deaktivován GPS systém. Pro správné určení polohy musí být GPS systém v obou
případech aktivován.
Mimo to může být příjem signálu narušen v oblastech se slabým pokrytím (např.
podzemní garáže), takže zde může dojít k nesprávnému zaznamenání pozice vozu.
• Ve svém mobilním zařízení nemáte aktivované bezdrátové připojení Bluetooth, takže
informace o zaparkování vozu včetně GPS souřadnic nemohly být přeneseny z modulu
Audi DataPlug do aplikace Audi connect plug and play.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým autorizovaným partnerem Audi.
Při hledání autorizovaného partnera Audi se mi zobrazuje jen prázdná stránka.
To může mít hned několik důvodů:
• Hledání na základě PSČ / názvu místa: Pokud se v daném městě nenachází žádný
autorizovaný partner Audi, seznam zůstane prázdný nebo se zobrazí jen bílá plocha.
V současné době pracujeme na vylepšení aplikace, aby se vám v takových případech
zobrazoval nejbližší dostupný autorizovaný partner Audi.
• Vyhledání místa proběhlo na základě automatického dokončení vyplnění údajů:
Automatické dokončení textu je funkcí chytrých telefonů, která usnadňuje zadávání
informací tím, že automaticky doplňuje například názvy měst dříve, než je stihnete
napsat. Například pokud zadáte "Par", navrhne vám "Pardubice". Pokud návrh
potvrdíte, telefon automaticky přidá za slovo mezeru, což vede k tomu, že aplikace
Audi connect plug and play nedokáže správně rozpoznat název místa. Ujistěte se, že
za zadaný název nebyly vloženy žádné další znaky, a zkuste to znovu.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým
autorizovaným partnerem Audi.
Rád(a) bych si v aplikaci vybral(a) svého oblíbeného partnera Audi, ale nemohu ho vyhledat.
V aplikaci Audi connect plug and play lze najít pouze autorizované (smluvní)
partnery Audi. Pokud vámi hledaný servisní partner není oficiálním partnerem značky
Audi, není v aplikaci uložen.
Je také možné, že se jedná o nového autorizovaného partnera Audi, který v adresáři
zatím není uložen. Pro přístup k aktuálnímu adresáři je nutná registrace. Pro
případ, že jste právě odhlášeni nebo nemáte připojení k internetu, je v aplikaci
uložen "offline seznam" všech partnerů Audi. Ten se nicméně aktualizuje jen v rámci
aktualizací aplikace.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým
autorizovaným partnerem Audi.
Na stránce „Moje Audi“ se u položky servisní prohlídka a/nebo výměna oleje zobrazuje stav „neznámé“.
Informace o servisních prohlídkách a intervalech výměny oleje jsou u každého vozu zprostředkovány přes rozhraní OBD (On Board Diagnostics). Některé modely vozidel nicméně tyto hodnoty nepřenášejí, což v praxi znamená, že je nelze v aplikaci zobrazit.
V mé aplikaci Audi connect plug and play se zobrazuje výstraha, ale podle palubního systému mého vozu je vše v pořádku.
Výstrahy zobrazené v aplikaci obvykle mívají časovou prodlevu. Po nastartování
vozidla se v rámci krátké kontroly rozsvítí všechny výstražné kontrolky, které
nicméně při správné funkci vozu okamžitě zase zhasnou. Aby zařízení Audi DataPlug
toto krátké rozsvícení kontrolek nesprávně nahlásilo do vaší aplikace Audi connect
plug and play jako závadu, vysílá aktivní výstrahy až tehdy, když kontrolka ve voze
svítí ještě 60 sekund po zapnutí zapalování.
Pokud zapnete zapalování, ale motor stále stojí, například když zadáváte adresu do
navigačního systému, Audi DataPlug je již aktivní a minutový interval běží.
Jestliže tedy nastartujete motor až po chvíli, výše uvedeným způsobem se rozsvítí
výstražné kontrolky a Audi DataPlug odešle tuto informaci do aplikace Audi connect
plug and play, protože je považuje za skutečné závady.
Pokud k této situaci dojde, vypněte motor, vytáhněte klíček ze zapalování a poté
znovu nastartujte motor. Výstražná upozornění by měla z aplikace Audi connect plug
and play zmizet.
Pokud problém přetrvává, obraťte se prosím na zákaznickou podporu Audi nebo na
servisního poradce autorizovaného partnera Audi. Upozornění: Rozhodující vždy
zůstávají informace zobrazené na displeji palubního rozhraní vozu a informace ze
záznamu jízd. Doporučujeme, abyste se zejména v případě závažných poruch systému
řídili zobrazenými informacemi a doporučeními, protože tím můžete předejít větším
škodám na vozidle. Dále je nutné poznamenat, že ignorováním výstrah můžete ohrozit
sebe i ostatní!
V mém voze se zobrazují výstrahy, ale v aplikaci nikoli. Co bych měl(a) dělat?
Informace zprostředkované palubním systémem mají vždy nejvyšší prioritu. Rozhodující vždy zůstávají informace zobrazené na displeji palubního rozhraní vozu a informace ze záznamu jízd. Doporučujeme, abyste se zejména v případě závažných poruch systému řídili zobrazenými informacemi a doporučeními, protože tím můžete předejít větším škodám na vozidle. Dále je nutné poznamenat, že ignorováním výstrah můžete ohrozit sebe i ostatní!
Co mohu udělat, když se moje aplikace v rámci operačního systému iOS nechce propojit se zařízením Audi DataPlug?
V aplikaci si následujícím způsobem ověřte, zda je Audi DataPlug připojen:
1) Otevřete aplikaci Audi connect plug and play.
2) Otevřete nabídku "Nastavení" a pod možností "Nastavení DataPlug" klikněte na
položku "Známá zařízení DataPlug".
3) Po přetažení prstu zprava doleva na položce DataPlug se otevře možnost "Smazat".
Tu prosím potvrďte.
4) Nyní v nastavení iOS zvolte -> Bluetooth -> u položky "Moje zařízení" v
nabídce DataPlug zvolte "modré i", a poté zvolte možnost "Ignorovat toto
zařízení".
5) Nyní pomocí aplikace Audi connect plug and play podle návodu v aplikaci opětovně
proveďte instalaci Audi DataPlug.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým
autorizovaným partnerem Audi. Mimo to můžete znovu zkontrolovat kompatibilitu svého
vozu. Kompatibilitu vozu ověříte na stránce věnované aplikaci Audi connect plug and
play nebo u svého servisního partnera Audi.
Proč každý den dojde k selhání prvního pokusu o připojení k zařízení Audi DataPlug?
Vzhledem k funkci různých aplikací, jejichž úkolem je prodloužit výdrž baterie a
optimalizovat výkon koncového zařízení, se může stát, že služba na pozadí, která
hledá Audi DataPlug, je po dlouhé době nenalezení modulu ukončena, přičemž je
zabráněno jejímu restartování. Telefony Samsung obsahují software, který byl
vyvinut speciálně pro tento účel. Pokud chcete zajistit, aby se aplikace vždy
automaticky připojila, zkuste uvedené služby deaktivovat.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým
autorizovaným partnerem Audi.
Proč se pro změně komunikačního jazyka neupraví jazyk, v němž jsou uvedeny údaje o vozidle?
Jazyk, v němž jsou uvedeny údaje o vozidle, lze změnit pouze jednou za 24 hodin. Vyčkejte jeden den a údaje znovu zkontrolujte. Pokud se jazyk nezmění ani poté, kontaktujte zákaznický servis nebo svého oblíbeného autorizovaného partnera Audi.
Mohu využívat aplikaci Audi connect plug and play i v době, kdy je můj telefon přepnut v režimu úspory energie?
Aby byla zajištěna optimální funkce aplikace Audi connect plug and play, neměl by
být po dobu jejího používání režim úspory energie zapnut. V úsporném režimu může
dojít k narušení příjmu GPS signálu, takže se mohou vyskytnout následující
chyby:
• Nedochází ke správnému zaznamenávání cest.
• Během jízdy se nezobrazují správně adresy (nebo se nezobrazují vůbec).
• Nezobrazuje se místo posledního parkování.
Proč nejsou mé cesty kompletně zaznamenány nebo se vůbec nezaznamenávají? (Nedojde k zahájení cesty, dojde k předčasnému ukončení cesty nebo k jejím pozdnímu zahájení.)
Pokud nejsou vaše cesty zaznamenávány správně, může to být způsobeno tím, že váš
chytrý telefon nedokázal navázat spojení se modulem Audi DataPlug. V takovém
případě svůj telefon restartujte a zkuste to znovu.
Pokud problém přetrvává, spojte se prosím se zákaznickým servisem Audi nebo svým
autorizovaným partnerem Audi.
Mohu odeslat žádost o podporu i bez přihlášení?
Žádost o podporu můžete odeslat kdykoli i bez přihlášení. Žádost o podporu se v
aplikaci odesílá prostřednictvím tlačítka "E-Mail" v nabídce "Podpora".
Po kliknutí na tlačítko "E-Mail" se automaticky otevře e-mail s předvyplněným
textem, který obsahuje informace z aplikace a usnadní týmu podpory odpovědět na váš
požadavek.
Mohu změnit měrné jednotky z kilometrů na míle a naopak?
Bohužel ne. Měrné jednotky (metrické či imperiální) jsou v současné době určeny automaticky na základě výběru vaší země.