Audi novinky

Audi. Vorsprung. 2025. Digitální, trvale udržitelný a městský: Středem pozornosti je zákazník

2017-07-13

Značka Audi spustila na cestě k prémiové digitální automobilové společnosti největší transformaci ve své historii. Značka se čtyřmi kruhy bude kompletně digitální, její hospodaření bude trvale udržitelné a jejím cílem je nově definovat městskou mobilitu.

Čtvrtá průmyslová revoluce přináší radikální změny. Každý hráč na trhu stojí před nutností od základu nově definovat svou existenci. Jinak hrozí nebezpečí, že ztratí konkurenceschopnost. V neposlední řadě jej mohou předstihnout nováčci na trhu s mobilitou, kteří přicházejí s novými přístupy, službami a nápady.

Audi v Barceloně ukazuje, že těmto výzvám čelí s nadšením. Tento přístup totiž odpovídá duchu společnosti Audi a jejích zaměstnanců. Náskok spočívá v DNA značky Audi - popisuje přístup společnosti, s nímž odjakživa uskutečňuje všechny své projekty. S tímto přístupem hodlá Audi i v budoucnosti nabízet zákazníkům důležitá řešení, která přinesou náskok i jim.

quattro, lehká konstrukce, TFSI … to jsou již klasické doklady téměř příslovečného "náskoku díky technice" (Vorsprung durch Technik). Hlavní produktová premiéra v Barceloně, nové Audi A8, stanovuje v tomto ohledu znovu měřítka. Inovace modelu A8 dokazují, že náskok znamená mnohem víc než jen techniku.

Audi vstupuje do nových obchodních oblastí rychle a nekonvenčně jako "start-up", zavádí nové způsoby výroby a mění mobilitu ve městě. Náskok jako příslib je přitom vždy spojen s touhou nespokojovat se s aktuálním stavem věcí, ale neustále hledat lepší řešení. Pro Audi totiž znamená náskok více než jen být průkopníkem - náskok symbolizuje ambici dopřávat zákazníkům značky více svobody a volného prostoru.

Tato strategie má tři jasné pilíře, které jsou představeny v Barceloně. Audi. Vorsprung. 2025. - to je vždy digitální, trvale udržitelný a městský.


Digitální
Digitální revoluce je zde. Najednou máme k dispozici miliardy rozličných dat z internetu. Inteligentní algoritmy, samostatně se učící stroje a umělá inteligence dokážou velká data samostatně vyhodnocovat a pro zákazníky vytvářet novou dimenzi přidané hodnoty.

S nástroji virtuální reality si zákazník interaktivně sestaví automobil podle svých přání. V souladu s mottem "vůz Audi, když chci a kde chci" rozšíří Audi do roku 2020 individuální mobilitu na 15 trzích o prémiová řešení podle požadavků zákazníka. Nová digitální platforma nabídne cestujícím ve vozech Audi informace, zábavu a přidanou hodnotu.

Síťově propojená bude také výroba budoucnosti. Chytrý výrobní závod digitálně synchronizuje veškeré výrobní kroky. Modulární výrobní postupy, umělá inteligence a spolupráce mezi pracovníky a roboty zvýší flexibilitu výroby automobilů i efektivitu využívání surovin a zdrojů.

Trvale udržitelný
Postmoderní a liberální průkopníci trendů jsou přesvědčeni o trvale udržitelném životním stylu. Představují hlavní cílovou skupinu Audi. Jejich náskok budou v nadcházejících letech následovat ostatní sociální vrstvy. V této společnosti, zaměřené na trvalou udržitelnost, přebírá Audi odpovědnost.

V celém dodavatelském řetězci vznikají nové a nové "zelené inovace", technické vymoženosti, které lze používat k ochraně životního prostředí a klimatu. Nadace Audi pro životní prostředí tyto "zelené inovace" vyhledává a angažuje se za jejich zavádění do praxe.

Pohonem Audi v závodě o budoucnost je elektrická mobilita. Do roku 2020 budou na trhu tři výkonné elektromobily s výrazným designem. V souladu s mottem "čisté automobily z čisté výroby" inovuje Audi v současnosti výrobu modelů Audi e-tron v Bruselu tak, aby měla neutrální bilanci emisí CO2. Také ve světě spalovacích motorů se Audi rozhodujícím způsobem zaměřuje na cíl mobility s neutrální bilancí emisí CO2. Syntetická paliva, hybridní pohony s možností vnějšího nabíjení, částečně hybridní systémy, aerodynamika a lehká konstrukce - všechny tyto aspekty zvyšují hospodárnost hlavních modelových řad.

Městský
Náskok vyžaduje vizi. Audi proto pracuje i na podobě pozítří. Vyhledávači trendů a designéři z výzkumného oddělení Audi Innovation Research se na celém světě zabývají výzkumem scénářů budoucího vývoje v městských metropolích a ze získaných poznatků již odvozují nové generace produktů a služeb. Služby pro mobilitu, jako je například Audi on Demand, dokládají přitom mimořádné ambice značky v oblasti prémiové mobility.

Náskok znamená v městském kontextu chápat logiku života ve městech a na tomto základě vyvíjet chytrá řešení pro potřeby zákazníků. Audi aktivně zdokonaluje městskou mobilitu pomocí technologií, jako je autonomní jízda a parkování nebo síťově propojená městská infrastruktura. Nové aplikace pro chytré telefony, jako je myAudi App, jsou individuálními a komplexními pomocníky, kteří usnadňují život mobilním lidem.

Audi. Vorsprung. Ambice této strategie sahají daleko za rok 2025 a zvedají celou společnost a její aktivity na novou úroveň. Investice do jakékoli ze tří strategických oblastí mají vždy pozitivní vliv také na ostatní oblasti. Digitalizace je přitom často klíčem k větší trvalé udržitelnosti a lepším řešením ve městech.

Tuto skutečnost dokládá následující příklad. V současnosti tvoří 40 procent dopravy ve městech vozidla, jejichž řidiči hledají parkovací místo. Audi propojuje informace o dopravě s daty, které lze získávat anonymně ze senzorů ostatních automobilů prostřednictvím poskytovatele digitálních mapových podkladů HERE. Výsledkem bude již brzy přesná navigace na volná parkovací místa. Hledání odpadne, dopravních zácp ubude. AUDI AG je od roku 2016 podílníkem ve společnosti HERE. Investice do poskytovatele obrazu světa v reálném čase přinese přidanou hodnotu všem lidem ve městech, protože dojde například k enormnímu snížení objemu zbytečné dopravy. To je významným příspěvkem k trvalé udržitelnosti.

Digitální, trvale udržitelný, městský. Tento strategický trojzvuk vede k jednomu výsledku, který nese označení Audi. Vorsprung.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím