-
Vyhledávání
Nový test obsahuje změněný jízdní cyklus a přísnější testovací metody, mezi které
patří mimo jiné delší časový úsek pro měření a vyšší maximální rychlost. Přehled
novinek:
Po studeném startu se na válcovém dynamometru provádí měření ve čtyřech
rychlostních oblastech: do 60, do 80, do 100 a nad 130 km/h. V rámci těchto fází se
vždy opakovaně zrychluje a brzdí. Maximální rychlost je tak o 10 km/h vyšší než u
NEDC. Kromě toho je rovněž výrazně vyšší průměrná rychlost cca 47 km/h (dříve cca
33 km/h). V testovací místnosti je předepsána teplota 23 °C, u NEDC to dosud
bylo 20-30 °C. Celý jízdní cyklus WLTP trvá přibližně 30 minut, přičemž NEDC počítá
s pouhými 20 minutami. Také délka trasy se více než zdvojnásobila z 11 na
23 kilometrů. Jinak než u NEDC se u WLTP zohledňuje vliv individuální zvláštní
výbavy na hmotnost, aerodynamiku, valivý odpor a potřeby palubní sítě (klidový
proud). Zvláštní výbava, která spotřebovává elektrický proud, například klimatizace
nebo vyhřívání sedadel, zůstává po dobu měření stejně jako dosud vypnutá.
Kombinovaná spotřeba: 3,7-5,4 l/100 km
Kombinované emise CO2: 98-143 g/km
Kombinovaná spotřeba: 3,7-5,4 l/100 km
Kombinované emise CO2: 98-143 g/km
Kombinovaná spotřeba: 6,1-6,2 l/100km
Kombinované emise CO2: 160-162 g/km
Kombinovaná spotřeba*: 12,1-12,7 l/100 km
Kombinované emise CO2*: 276-289 g/km
Kombinovaná spotřeba: 9,5-10,1 l/100km
Kombinované emise CO2: 216-228 g/km
Kombinovaná spotřeba: 9,6-10,1 l/100km
Kombinované emise CO2: 218-229 g/km
© 2023. Porsche Česká republika s.r.o. | Všechna práva vyhrazena.
Uváděné ceny jsou pouze orientační, doporučené importérem značky Audi (Porsche Česká republika s.r.o.), včetně DPH a nejsou nabídkou ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů Audi. Fotografie jsou pouze ilustrativní a vyobrazené vozy mohou obsahovat prvky příplatkové výbavy.