NEDC a WLTP

Nový test obsahuje změněný jízdní cyklus a přísnější testovací metody, mezi které patří mimo jiné delší časový úsek pro měření a vyšší maximální rychlost. Přehled novinek:

Po studeném startu se na válcovém dynamometru provádí měření ve čtyřech rychlostních oblastech: do 60, do 80, do 100 a nad 130 km/h. V rámci těchto fází se vždy opakovaně zrychluje a brzdí. Maximální rychlost je tak o 10 km/h vyšší než u NEDC. Kromě toho je rovněž výrazně vyšší průměrná rychlost cca 47 km/h (dříve cca 33 km/h). V testovací místnosti je předepsána teplota 23 °C, u NEDC to dosud bylo 20-30 °C. Celý jízdní cyklus WLTP trvá přibližně 30 minut, přičemž NEDC počítá s pouhými 20 minutami. Také délka trasy se více než zdvojnásobila z 11 na 23 kilometrů. Jinak než u NEDC se u WLTP zohledňuje vliv individuální zvláštní výbavy na hmotnost, aerodynamiku, valivý odpor a potřeby palubní sítě (klidový proud). Zvláštní výbava, která spotřebovává elektrický proud, například klimatizace nebo vyhřívání sedadel, zůstává po dobu měření stejně jako dosud vypnutá.

 

Zavřít
Pro co nejlepší webový zážitek
Tyto webové stránky používají cookies tak, aby umožnili co nejpříjemnější uživatelský přístup. Pokračováním v používání těchto našich webových stránek souhlasíte s používáním našich cookies (nezbytných základních cookies). Cookies podléhající povinnému schválení (analytické soubory cookie, funkční soubory cookie, soubory cookie pro osobní obsah) budou nastaveny až po jejich aktivaci. Pokud souhlasíte s používáním cookies, naši partneři (poskytovatelé cookies a IT služeb) zpracují Vaše identifikační údaje. Za tyto webové stránky a soubory cookie odpovídá společnost Porsche Česká republika s.r.o. Další informace o použitých cookies a jejich deaktivaci naleznete v
Povolit všechny cookies