Audi Logo
 

Doba nabíjení1 u plug-in hybridů Audi

Audi e-tron 50 quattro Domácí zásuvka 16A (max. 2,3 kW): cca 36 h, Průmyslová zásuvka 16 A (max. 11 kW): cca 7 h, Průmyslová zásuvka 32 A (max. 22 kW): cca 3 h 30 min, Hrubá kapacita baterie: 71 kWh
Audi e-tron 55 quattro Domácí zásuvka 16A (max. 2,3 kW): cca 48 h, Průmyslová zásuvka 16 A (max. 11 kW): cca 9 h 15 min, Průmyslová zásuvka 32 A (max. 22 kW): cca 4 h 45 min, Hrubá kapacita baterie: 95 kWh
A3 Sportback 40 TFSI e 2, 3Nabíjecí systém kompaktní do domácí zásuvky (až 2,3 kW): cca 5 h Nabíjecí systém compact do průmyslové zásuvky 16 A: cca 3 h 45 min (max. 3,6 kW) Hrubá kapacita baterie: 13,2 kWh
A6 Limuzína TFSI e quattro 2, 3Nabíjecí systém kompaktní do domácí zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min. Nabíjecí systém compact do průmyslové zásuvky 16 A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) Hrubá kapacita baterie: 17,9 kWh
A7 Sportback TFSI e quattro 2, 3Nabíjecí systém kompaktní do domácí zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min. Nabíjecí systém compact do průmyslové zásuvky 16 A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) Hrubá kapacita baterie: 17,9 kWh
Q5 TFSI e quattro 2, 3Nabíjecí systém kompaktní do domácí zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min. Nabíjecí systém compact do průmyslové zásuvky 16 A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) Hrubá kapacita baterie: 17,9 kWh
Q7 TFSI e quattro 2, 3Nabíjecí systém kompaktní do domácí zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min. Nabíjecí systém compact do průmyslové zásuvky 16 A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) Hrubá kapacita baterie: 17,9 kWh
Q8 TFSI e quattro 2, 3Nabíjecí systém kompaktní do domácí zásuvky (do 2,3 kW): cca 6 h 30 min. Nabíjecí systém compact do průmyslové zásuvky 16 A: cca 2 h 30 min (max. 7,4 kW) Hrubá kapacita baterie: 17,9 kWh

1 Doba nabíjení baterie se může lišit v závislosti na různých faktorech, jako je okolní teplota, použití jiných zástrček specifických pro danou zemi a použití funkce předkondicionování (např. dálkově ovládaná klimatizace vozidla). Při použití domácích zástrček je kapacita nabíjení omezena nabíjecím systémem e-tron.

2 Hodnoty spotřeby a emisí: Audi A3 Sportback 40 TFSI e:

kombinovaná spotřeba paliva¹: 1,4-1,3 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektrické energie¹: 12,9-12,0 kWh/100 km; kombinované emise CO₂¹: 32-29 g/km.

Audi A6 Sedan TFSI e:

Kombinovaná spotřeba paliva: 1,6-1,4 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektrické energie: 17,9-16,7 kWh/100 km; kombinované emise CO₂: 36-31 g/km.

Audi A7 Sportback TFSI e:

Kombinovaná spotřeba paliva: 1,6-1,4 l/100 km; kombinovaná spotřeba energie: 17,9-16,9 kWh/100 km; kombinované emise CO₂: 36-32 g/km.

Audi Q5 TFSI e:

Kombinovaná spotřeba paliva: 1,9-1,8 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektrické energie: 19,5-19,3 kWh/100 km; kombinované emise CO₂: 44-41 g/km.

Audi Q7 TFSI e:

Kombinovaná spotřeba paliva: 2,7-2,6 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektrické energie: 22,6-21,7 kWh/100 km; kombinované emise CO₂: 62-59 g/km.

Audi Q8 55 TFSI e quattro:

Kombinovaná spotřeba paliva: 2,8-2,6 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektrické energie: 22,9-21,9 kWh/100 km; kombinované emise CO₂: 63-59 g/km.

Audi Q8 60 TFSI e quattro:

Kombinovaná spotřeba paliva: 2,8-2,7 l/100 km; kombinovaná spotřeba energie: 22,9-22,6 kWh/100 km; kombinované emise CO₂: 63-62 g/km.

3 Uvedené hodnoty spotřeby a emisí byly stanoveny podle zákonem předepsaných postupů měření. Dne 1. ledna 2022 zkušební cyklus WLTP zcela nahradil zkušební cyklus NEDC, což znamená, že pro vozidla nově homologovaná po tomto datu nejsou k dispozici žádné hodnoty NEDC.

Tyto informace se nevztahují k jednotlivým vozidlům a nejsou součástí nabídky, ale jsou určeny výhradně pro účely porovnání různých typů vozidel. Další výbava a příslušenství (příplatkové díly, formát pneumatik atd.) mohou změnit příslušné parametry vozidla, jako je hmotnost, valivý odpor a aerodynamika, a vedle povětrnostních a dopravních podmínek a individuálního chování řidiče mohou ovlivnit hodnoty spotřeby paliva, spotřeby energie, emisí CO2 a výkonu vozidla.

Vzhledem k realističtějším zkušebním podmínkám jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 naměřené podle WLTP v mnoha případech vyšší než hodnoty naměřené podle NEDC. To může mít za následek odpovídající změny ve zdanění vozidel od 1. září 2018.