-
Vyhledávání
Vaše výhody v našem autorizovaném servisu
Přímý příjem
Komplexní způsob příjmu vozidla do servisu, to je přímý příjem vozu
(s eventuálním využitím zvedáku) za Vaší přítomnosti, to je přidaná
hodnota pro Vás, našeho zákazníka. Proces provádíme bezplatně (odborným personálem
v příjemném prostředí), při čemž jsou odhaleny případné nedostatky a ty jsou na
místě se zákazníkem konzultovány.
- Kontrola vozu společně s Vámi v místě Přímého příjmu.
- Kontrola vozidla dle kontrolního seznamu výrobce.
- Identifikace závad a sepsání zakázky.
- Nabídka originálního příslušenství, pneumatik atd.
Normované procesy
Všechny pracovní
položky jsou normovány výrobcem a zákazník
platí jen částku danou těmito normami. Není zde prostor na prodlevy, a tak i kdyby
mechanik strávil opravou Vašeho vozu delší čas, tak Vy nic navíc než předepisuje
norma neplatíte.
Proškolený personál
Všichni naši mechanici, servisní poradci a dílenští specialisté jsou
pravidelně proškolováni. Odbornost personálu je podmínkou
značky Audi pro udělení certifikátu ISO 9001. Dílenské vybavení v hodnotě
několika milionů korun je na technologické špičce. Každé vozidlo je během opravy
chráněno před znečištěním volantu, řadící páky, sedadla a koberce řidiče (servisním
poradcem či mechanikem nainstalovanými ochrannými potahy). Nabízíme důstojnou a
pohodlnou čekací zónu, kde je o zákazníka, který chce na opravu čekat v servisu,
našimi zaměstnanci dobře postaráno.
Testy kvality
Majitelé vozidel se rozhodují, zda po záruce navštívit autorizovaný nebo neautorizovaný servis. Všeobecným názorem přitom bývá, že autorizovaný servis bývá příliš drahý, zatím co neautorizovaný udělá stejnou službu za mnohem méně peněz.
Pro získání autorizace musí servis splnit mnoho náročných kritérií a podmínek. Povinností je mít perfektně vyškolený a kontinuálně dále vzdělávaný veškerý personál, mít kompletní vybavení servisu dle požadavků výrobce, pro opravy primárně používat originální, výrobcem otestované náhradní díly. V neposlední řadě také absolvovat pravidelně skrytou kontrolu výrobce na kvalitu servisních služeb, tzv. Dílenský test. V rámci tohoto anonymního testu výrobce ověřuje a hodnotí dodržování opravárenských postupů a také úroveň chování servisu k zákazníkovi. Na základě dosažených výsledků jsou v případě potřeby přijata nápravná opatření.
100% záruka na práci i díly
Na všechny provedené práce v našem autorizovaném
servisu Audi a samozřejmě na všechny Audi Originální
díly®, které byly použity při opravě, se vztahuje záruka 2
roky. U některých dílů je dokonce delší. Náš zákazník nemusí, v
případě pochybností či reklamace, hledat po roce a půl účet od opravy. Vše
společně se zákazníkem rádi dohledáme v našem zakázkovém systému. Známe historii
vašeho vozu, každý servisní úkon, který byl kdekoliv v Evropě v autorizovaném
servisu proveden a tím zachováváme jeho hodnotu a neprovádíme zbytečné úkony
údržby, které již byly provedeny jinde.
Servisní dílenské akce
Kvalita každého vozu Audi, reklamace a případný výskyt určitých technických jevů jsou pravidelně sledovány. Výrobce vozů Audi se prostřednictvím servisních dílenských akcí (dále SDA) snaží předejít potížím zákazníka a provádí preventivní řešení technického problému zdarma, nezávisle na stáří vozidla. Provedení SDA není podmíněno záruční lhůtou vozu. Každý zákazník, který navštíví autorizovaný servis s vozidlem, na kterém je vyhlášena SDA, je na tuto opravu upozorněn. V neautorizovaném servisu tuto informaci nezjistíte! Každé vozidlo pozvané na SDA je kontrolováno zdarma.
Servisní dílenská akce není nic jiného než důkaz, že zákazník je na prvním místě a prodejem vozu nebo uplynutím záruční lhůty naše péče o něj nekončí.
Výhodné ceny za servisní úkony
Našim zákazníkům nabízíme výhodné ceny za práci i originální
díly. Systém slev a akčních nabídek máme nejen pro stálé zákazníky se
zánovním vozem, ale i pro zákazníky s vozem starším 4 let.