-
Vyhledávání
Nové Audi A3 Sportback TFSI e
Čistě elektrická jízda, hybridní pohon nebo spalovací motor? Plug-in hybridní Audi A3 Sportback TFSI e Vás svým skvělým výkonem přesvědčí o svých kvalitách bez ohledu na zvolený jízdní režim. Vlastnosti, jako jsou dynamika, hbitost a tah na branku typické pro vozy typu Sportback, se odrážejí i v exteriéru vozu. V interiéru se snoubí pěkný design s funkčností, praktičností a digitalizací.
Spotřeba paliva při kombinovaném provozu: 1,5-1,4 l/100 km
Spotřeba elektrické energie při kombinovaném provozu: 13,8-13,0 kWh/100 km
Emise CO₂ při kombinovaném provozu: 34-30 g/km
Audi A3 TFSI e v současné době nelze konfigurovat a není k dispozici pro objednání.
Audi A3 Sportback TFSI e v číslech
Dojezd v režimu čistě elektrické jízdy
až 78
km*
Zrychlení
7,6
s*
z 0 na 100 km/h
Max. výkon
150
kW**
(204 koní)
*Uvedené údaje jsou platné při použití 16" až 18" kol.
Technologie přinášející potěšení z jízdy i značnou flexibilitu
Coby plug-in hybrid nabízí Audi A3 Sportback TFSI e kombinaci výhod spalovacího motoru a elektrického pohonu. Elektromotor čerpající energii z lithium-iontového akumulátoru může fungovat jako sportovní podpora benzínového motoru TFSI o objemu 1,4 litru, ale svým výkonem zapůsobí také při čistě elektrické jízdě. Pokud oba motory spolupracují, mohou dosáhnout výkonu až 150 kW (204 koní). Vzhledem k tomu dokáže vůz zrychlit z 0 na 100 km/h během 7,6 sekund. Audi A3 Sportback TFSI e se mimo to může pochlubit sportovně vyváženým podvozkem, jehož zásadní předností je dobrá rovnováha mezi dynamikou a jízdním komfortem.
Svým výkonem se přizpůsobí Vašim aktuálním potřebám
V Audi A3 Sportback TFSI e se mísí to nejlepší z obou světů: v režimu čistě elektrické jízdy můžete cestovat bez lokálních emisí a téměř nehlučně. I přes svou nízkou hlučnost nabízí elektromotor silný výkon. Obrovskou výhodou elektromotorů je, že dokážou od prvního okamžiku vyvinout vysoký točivý moment. Spalovací motory oproti tomu nabízejí možnost vychutnávat si sportovní jízdu i na dlouhých cestách, aniž byste byli nuceni častěji zastavovat u nabíjecí stanice. Bez ohledu na to, zda v daný moment preferujete čistě elektrickou jízdu, hybridní pohon nebo spalovací motor, Audi A3 Sportback TFSI e se svým výkonem optimálně přizpůsobí Vašim potřebám.
Čtyři jízdní režimy, abyste měli možnost volby
Koncepce pohonu je navržena tak, abyste mohli značnou část Vašeho běžného každodenního dojíždění pokrýt jízdou v čistě elektrickém režimu. V Audi A3 Sportback TFSI e můžete měnit typ pohonu prostřednictvím čtyř různých jízdních režimů: režim čistě elektrické jízdy (EV), primární využívání spalovacího motoru v zájmu pozdějšího využití elektrického pohonu, přičemž je buď udržována aktuální kapacita akumulátoru (Hold) nebo je akumulátor dobíjen (Charge), a v neposlední řadě je zde režim, v rámci něhož oba motory spolupracují (Hybrid).
Intuitivní digitální displej
Součástí plně digitální přístrojové desky Audi virtual cockpit plug-in hybridního modelu je integrovaný ukazatel výkonu. Zde se zobrazují například celkový výkon systémů, aktuálně zvolený jízdní režim, stav nabití akumulátoru a momentální zbývající dojezd. V rámci těchto údajů získáte také informaci o tom, zda aktuálně dochází k rekuperaci energie, která se následně ukládá do akumulátoru.
Domácí nabíjení
Pro nabíjení v domácích podmínkách je standardně k dispozici kompaktní nabíjecí systém e-tron, který je tvořen řídící jednotkou zahrnující kabel pro připojení vozu a dvěma odlišnými síťovými kabely (jeden je určen pro běžné domácí zásuvky a druhý pro zapojení do průmyslové zásuvky).
Bližší informace
Nabíjení prostřednictvím veřejných stanic
Vůz je standardně vybaven nabíjecím kabelem typu Mode 3, který je vhodný pro nabíjení prostřednictvím veřejných nabíjecích stanic při výkonu 11 kW. Se službou Audi e-tron Charging Service navíc získáte přístup k síti více než 150 000 veřejných nabíjecích stanic rozesetých napříč Evropou.
Bližší informace
Precizně vedené křivky dynamického exteriéru
Audi A3 Sportback TFSI e působí na silnici velmi kompaktně. Jeho přídi dominuje šestihranná jednodílná maska chladiče Singleframe. Čelní světlomety vizuálně spojuje se zadními světly ramenní linie s klínovitým zakončením, čímž dochází k optickému prodloužení vozu. Lemy blatníků jsou typicky zvýrazněny a stejně tak jasně vystupují ramenní partie. Jedná se o progresivní designový prvek značky Audi, který je znám pod názvem "quattro blister". Na působivém vzhledu dodávají tomuto pětidveřovému vozu i rázně klesající C-sloupky. Znak TFSI e na víku zavazadlového prostoru naznačuje příslušnost modelu do rodiny plug-in hybridních vozů Audi.